1 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
(איציק בלניצקי)
אחרי שפוטר מתפקידו באופן רשמי אחרי שלוש שנים במועדון ובעקבות התוצאות הרעות העונה, יאניס ספרופולוס העביר מסר לאוהדי הקבוצה דרך האתר הרשמי של הצהובים, ושם נפרד.
יאניס כתב: “פעם מכביסט, תמיד מכביסט! אני רוצה להודות באופן מיוחד לבעלים של מכבי תל אביב על שנתנו לי את ההזדמנות לאמן את המועדון האגדי הזה. אני רוצה להודות לשחקנים שאימנתי במהלך ארבע העונות האחרונות על שיתוף הפעולה. ברצוני גם להודות להנהלה, למאמנים, לחברי הצוות ולאנשי המשרד של מכבי על שיתוף הפעולה המקצועי הנהדר בינינו. הכרתי רק חברים במכבי”.
צפו ביאניס יוצא מההיכל מלווה במאבטחים
עוד כתב: “אחרונים חביבים, אני רוצה להודות לכל אחד ואחת מהאוהדים של מכבי תל אביב על כל האהבה שהביעו כלפיי. רגעי האהבה האלה יחיו תמיד במקום מיוחד בלבי. למרבה הצער, לא תפקדנו טוב לאחרונה, למרות שניסינו להוציא את הקבוצה שלנו ממצב קשה. אני עוזב את המועדון שאני אוהב בידיעה שעבדתי בארבע העונות האלה תוך אימוץ והצגת המנטליות המכביסטית ורוח הלחימה שמאפיינות את המועדון. עבדנו עם הרבה כבוד, גאווה, הגינות ומקצוענות אדירה. בהצלחה לכולם במועדון בהמשך הדרך”.
בהמשך עוזרו של יאניס, ואסיליס יראגוטליס, נפרד גם כן מהמועדון: “מכבי זה אחד המועדונים הגדולים באירופה. מועדון כזה הוא מעל ליחידים ומחזיק לנצח. אולם, אני מאמין בלב שלם שהאנשים סביב הקבוצה הזאת הם אלה שהופכים אותה אפילו לגדולה יותר. אני מסוג האנשים שאוהב להתחבר לאחרים ואני שמח מאוד שבמכבי הכרתי רק חברים. חברים אמיתיים”.
“חברים בין הבעלים ובהנהלה, חברים שעובדים עבור הקבוצה וחברים שהם אוהדים של המועדון. אני רוצה להודות לכולם על שלימדו אותי, בדרכם המיוחדת, שמכבי היא לא רק קבוצה אלא דרך חיים. אני רוצה להודות לכל השחקנים והמאמנים שעבדתי איתם, הצוות המדהים של הקבוצה והאנשים במשרד על התמיכה המתמדת והעזרה. לסיום, אני רוצה להודות ליאניס שהעניק לי את הכבוד והזכות לאמן לצדו במועדון כל כך מיוחד כמו מכבי במשך שלוש שנים וחצי. מדענים אומרים שחלומות נמשכים מספר דקות, שלי נמשך לאורך 3 שנים, חודשיים ו-28 ימים. לחברים לא אומרים "שלום", אז בואו נאמר "נתראה בהמשך, חברים". יאללה מכבי!”.