1 צפייה בגלריה
מגווייר, רונאלדו ורשפורד
מגווייר, רונאלדו ורשפורד
מגווייר, רונאלדו ורשפורד
(רויטרס)
כריסטיאנו רונאלדו אמנם שבר בצורת וכבש עבור מנצ’סטר יונייטד אחרי שישה משחקים, אבל זה לא אומר שהסערה סביבו חלפה. בתקשורת האנגלית, אליה הצטרף כתב ה’בילד’ המוערך כריסטיאן פאלק, חשפו פרטים נוספים בנוגע לפילוג בחדר ההלבשה של השדים האדומים, כשלפי הפרסומים CR7 “מעצבן” את חבריו האנגלים.
למרות שהוא מלך שערי הקבוצה העונה עם 15 גולים, האנגלים בסגל ובראשם הארי מגווייר ומרקוס רשפורד כועסים ולא מרוצים מכך שהפנומן הפורטוגלי מעוניין להנהיג את חדר ההלבשה עם ה”קליקה” שלו, שכוללת שחקנים כמו דיוגו דאלוט, פרד, אלכס טלס וברונו פרננדש. רשפורד עוד הכחיש, אבל פאלק היה נחוש: “אתה טועה ואתה יודע את זה”.
ב’בילד’ הזהירו שיש סכנה שהפיצול בסגל של ראלף ראנגניק ילך ויחמיר. מאז שהגיע בנובמבר, הביקורות על אופן הניהול של המאמן הגרמני לא פסקו, בין אם הקבוצה ניצחה ובין אם לא. כרגע, השדים האדומים במקום הרביעי המוביל לליגת האלופות, כאשר הפער מווסטהאם החמישית עומד על שתי נקודות.
המתח בקרב השחקנים הוא לא הבעיה היחידה שהשדים האדומים צריכים לחשוב עליה. ההתאחדות האנגלית האשימה את הקבוצה בהתנהגות בלתי הולמת כלפי שופט המשחק מול ברייטון, לאחר ששחקניו של ראנגניק הקיפו אותו ומחו כדי שישלוף כרטיס אדום לשחקן יריב. יונייטד תצטרך להגיב לטענות עד יום שני הקרוב כדי להימנע מעונש.
טיבו המבולבל: עם פאדיחה בערוץ של ריאל