1 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל באר שבע
אוהדי הפועל באר שבע
אוהדי הפועל באר שבע
(חגי מיכאלי)
על רקע היחסים המורכבים בין אוהדי הפועל באר שבע לרוני לוי מתחילת העונה, ובמיוחד בתקופה האחרונה כשהתוצאות פחות טובות, ארגון האוהדים של האדומים מהנגב, אולטראס באר שבע, התייחס בפוסט למצב המועדון.
מארגון האוהדים נמסר: “כל אחד פה בקהל דורש מכם דבר אחד קטן - להילחם. הפוסט מיועד לכל מי שהפועל באר שבע זורמת לו בדם, לא כקלישאה משיר, אלא כל מי שהיא באמת מעסיקה אותו ונמצאת לו עמוק בתודעה באופן יום יומי. מי שהצלחת הקבוצה תקבע את מצב הרוח שלו ומי שלא מוכן לתת לרעשי רקע לפגוע בקבוצה.
נפתח בזה שמחר בערב, 17/2, בשעה 18:00, מגיעים לבית האדום לאימון להראות תמיכה לקבוצה. נחזור על זה, מדובר באימון תמיכה, משאירים את החרא והקארמה הרעה בבית, באים להעביר מסר ברור - אנחנו במלחמה הזאת ביחד. איך שלא תסתכלו על הדברים, אנחנו רצים, ולא משנה מי עומד על הקווים. אנחנו תפקידנו הצנוע הוא לתמוך. עדיין לא הגענו למצב שתפקוד כלשהו של גורם במועדון אמור להשפיע על התמיכה שלנו. ושלא נגיע לשם.
רוני לוי מיגל ויטור לאחר המשחק נגד אשדוד
בימים האחרונים קיימנו שיחות עם נשיאת ומנכ״ל המועדון, לגבי נושאים בהם קולות הקהל נשמעים היטב ביציעים וגם מחוץ להם. דאגנו לייצג את כל קשת הדעות המגוונות שקיימות בקרב הקהל, תוך דגש על איכות הכדורגל שהקבוצה מספקת, מחויבות השחקנים, ופתיחותו של מאמן הקבוצה לשינויים בשיטה. ברור לכולם שכל אלה אינם נראים טוב לעיני האוהדים. גם לא לעיני אנשי המועדון.
המועדון, ובראשו אלונה ברקת, הבהירו לנו בצורה פתוחה וגלויה שנושאים אלו מטופלים בכותלי המועדון בהבנה שכולם רוצים לראות כדורגל איכותי יותר מתוך מטרה ברורה, הצלחת הקבוצה. לרוני יש חוזה עד הקיץ וכך גם הובהר לנו במועדון. זו הכלה, גם אם זה לא מתקבל על דעת כולם. החוזה יכובד.
מפה אנו קוראים לכל האוהדים לאחד כוחות ולעודד בזמן המשחק עד שיגמר לכם הקול. כפי שנאמר, 'הכול תלוי רק בנו'. זכותו של כל אוהד להביע את מורת רוחו, דעתו ומחאתו בכל דרך שיבחר. עם זאת, אלימות מכל סוג ואיחולים ששמורים רק ליריבות שנואות, לא מתקבלים, בטח לא כשהקבוצה על הדשא!
יחסים בין קבוצת כדורגל לקהל שלה הם הדדיים, תעשו קרנבל ביציעים בלי לצפות לתמורה. הריקודים על הדשא כבר יבואו. אנחנו עומדים בהבטחה שאנחנו שרים מידי משחק: באר שבע גם בטוב, באר שבע גם ברע. באר שבע לא תרד”.