1 צפייה בגלריה
דני אבדיה בצבע
דני אבדיה בצבע
דני אבדיה בצבע
(רויטרס)
עם 14 נקודות, שבעה ריבאונדים, שני אסיסטים וחסימה, דני אבדיה השווה הלילה (בין רביעי לחמישי) שיאי אישי במהלך הפסד וושינגטון 113:108 לאינדיאנה. זה היה המשחק הרביעי שלו ברציפות בדאבל פיגרס - משהו שהוא עשה מאז הגיע ל-NBA רק פעם אחת, בדצמבר. אז הרצף נקבע מול סקרמנטו, פיניקס, יוטה וניו יורק והפעם מול ברוקלין, הקינגס, דטרויט וכאמור, אינדיאנה.
אבדיה שיוכל לקבוע שיא אישי חדש הלילה מול ברוקלין, סיים את המשחק מול הפייסרס עם חמש מ-11 מהשדה והחטיא כמה זריקות קרוב לטבעת - כולל ליי אפ שפספס בהתקפת מעבר ברבע הרביעי כשהוויזארדס היו בפיגור 86:80. למזלם הגיע לריבאונד איש סמית' שלא נוהג להטביע - באופן מכוון, אבל הפעם הוא כן הטביע ותיקן את ההחטאה של אבדיה.
בכל אופן, העיתונאי צ'ייס יוז שמסקר את הוויזארדס עבור 'NBC וושינגטון' הזכיר שאבדיה מתקשה לסיים באיזור הסל לאורך כל העונה הזו, משהו שחזר גם במשחק. הפורוורד הישראלי הגיע אליו עם 65.4% מהשדה באיזור הטבעת - הכי נמוך מבין כל שחקני וושינגטון.
"אבדיה מודע לבעיה הזו וגם חבריו לקבוצה", כתב יוז, "באחד האימונים האחרונים, אחרי שאבדיה ניסה לקלוע בליי אפ, (קייל) קוזמה אמר שהוא צריך להיות אגרסיבי יותר וצחק שבגלל זה דני תמיד מחטיא את הליי אפים. אבל ברצינות, זו התאמה שאבדיה צריך לעשות למרות שהיה לו משחק טוב בסך הכל".