1 צפייה בגלריה
דייגו סימאונה
דייגו סימאונה
דייגו סימאונה
(רויטרס)
אתלטיקו מדריד המשיכה את העונה הרעה שלה גם אמש (רביעי), כאשר נכנעה 1:0 ללבאנטה. היה זה הפסד שני בשלושת המשחקים האחרונים של הקולצ’ונרוס, ואם לשפוט לפי הדיווחים האחרונים, זה ממש לא עובר בצורה חלקה במועדון ואף תיתכן רעידת אדמה במימדים של הכדורגל הספרדי.
לפי ה’קדנה סר’ הספרדי, אתלטיקו כבר מחפשת מחליף לדייגו סימאונה ואף דיברה עם מאמנים אחרים. צ’ולו הוביל את אתלטיקו בעשור מוצלח במהלכו זכה עם הקבוצה פעמיים באליפות, פעמיים בסופק קאפ האירופי ופעמיים בליגה האירופית.
בתוך כך, המפגש אתמול היה גם כזה אותו חוסה חימנס ירצה לשכוח. הבלם האורוגוואי ספג בוז מאוהדי קבוצתו אחרי שסימן תנועת השתקה, וכעת אשתו הגיבה לדברים.במהלך המשחק הושמעו קריאות מצד האוהדים לעבר השחקן כשהוא עצמו לא נשאר אדיש וסימן תנועת ‘שקט’, כשבנוסף, לאתלטיקו נפסל שער שוויון בדקה ה-96 בגלל שחימנס דחף את חברו לנבחרת, מרטין קאסרס.
רג’ינה יאפולה הגנה על בן זוגה, שחלה בקורונה לאחרונה, ברשתות החברתיות: “שישה ימים שכבת במיטה חולה, וביום השביעי שיחקת בוונדה מטרופוליטנו. אני גאה בך, עשית את זה בלי לחשוב על ההשלכות אלא רק כדי לעזור לקבוצה. לאנשים האלה תמיד יהיו את הסיבות שלהם, יש לך את האנשים שאוהבים אותך ויחד איתך ברגעים הקשים”.
לאחר המשחק התייחס חימנס גם לקריאות מהיציעים: “אנשי אתלטיקו יודעים כמה אהבה יש לי אליהם, אני מי שאני בזכותם, אחרת לא הייתי משיג את הדברים שלי. רציתי מאוד לנצח, אני מצטער בפני הקהל ואין לי בעיה להתנצל בפני כל אחד באופן אישי. ברגעי מתח אנחנו עושים דברים שאנחנו מתחרטים עליהם, אני מבקש סליחה”.