1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א בסיום
שחקני מכבי ת"א בסיום
שחקני מכבי ת"א בסיום
(רויטרס)
מהרגע שפורסמו תוצאות הגרלת 32 האחרונות בקונפרנס ליג, במכבי תל אביב ציפו בכיליון עיניים למפגש מול האקס ערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן. בסופו של דבר הצהובים, שכמובן לא היו פייבוריטים, יצאו עם הפסד 1:0 מינימלי הערב (חמישי) בהולנד, כאשר מספר 7 באדום היה קרוב לשער מול האקסית במספר מקרים.
בתקשורת ההולנדית ניתחו את ההופעה של פ.ס.וו והצהובים. ב-’ED’ נכתב: “איינדהובן הייתה נדיבה כלפי מכבי ת”א המתונה”. ב-’NOS’ הוסיפו: “לפ.ס.וו יש שחקני התקפה טובים מקדימה, אז אפשר היה להניח שייצרו מצבים יותר מהר, במיוחד נגד קבוצה כמו מכבי תל אביב”. ב-’AD’ נכתב: “פ.ס.וו העדיפה לא הצליחה ליצור פער ממכבי ת”א”.
בסיום המשחק, ניכר שבהולנד התייחסו לתוצאה ככישלון, כאשר נכתב: “פ.ס.וו נכשלה ולא הצליחה ליצור פער שערים מבטיח ממכבי ת”א, למרות ניצחון קליל. הצהובים נשארו בחיים, אבל לאיינדהובן בקושי היה מה לפחד מחוסר האיכות של הישראלים”.
הכתב ההולנדי ריק אלפרינק התייחס גם הוא להופעה של הקבוצות בהולנד: “אם פ.ס.וו הייתה מכונת שתייה קלה, כנראה שהיה יוצא ממנה כוס קפה. הקבוצה נראית מאוד אוטומטית, אבל עדיין מובילה מול מכבי תל אביב, שלא נראית חזקה מדי, רק בגלל האיכות של קודי גאקפו”.