4 צפייה בגלריה
אנריק סאבוריט וערן זהבי
אנריק סאבוריט וערן זהבי
אנריק סאבוריט וערן זהבי
(רדאד ג'בארה)
מכבי תל אביב תחזור לאצטדיון בלומפילד ביום חמישי הקרוב עם סיכוי במשחק הגומלין. ההפסד 1:0 לפ.ס.וו איינדהובן הוא כמובן מינורי, כזה שמול אצטדיון מלא וביום טוב של כל הקבוצה, אולי אפשר יהיה להפוך לכדי סנסציה גדולה.
יותר מכל, יכול להיות שזה המשחק שהראה לערן זהבי שאם הוא מתבלט בנוגע ליעד הבא שלו בקיץ ותוהה האם הפרויקט בקריית שלום בעל סיכויי הצלחה, אז אין לו סיבה לחשוש. עם עוד שלושה שחקנים חדשים בעמדות הברורות לכולם, וזהבי לצידם, תהיה למכבי ת"א קבוצה חזקה מאוד שתוכל לזכות שוב בתארים.
אין ספק שבמכבי ת"א כבר עובדים על העונה הבאה ואחת ההחתמות הראשונות אמורה להיות של הקשר, יוריס ואן אובריים, מאוטרכט, כפי שנחשף ב-ONE. זה לא סוד שהמנהל המקצועי, ברק יצחקי, רוצה להחזיר גם את אלי דסה וחמודי כנעאן מאשדוד הוא מועמד מרכזי לקיץ.
בתוך כל זה, הקבוצה תוכל לצרף זרים חדשים ויש לה את פארפה גויאגון, נדב נידם וגיא מזרחי שחוזרים מהשאלות ונמצאים בעונות טובות. בשורה התחתונה, אם מחברים לכך את הסימנים המעודדים מאוד מהמשחק מול פ.ס.וו, ניתן להעריך שעם ערן זהבי בתוכה, זו תהיה קבוצה לאליפות.
4 צפייה בגלריה
אופיר דויזדזאדה, אייל גולסה וערן זהבי
אופיר דויזדזאדה, אייל גולסה וערן זהבי
אופיר דויזדזאדה, אייל גולסה וערן זהבי
(רדאד ג'בארה)
ברור לכולם בסביבת מכבי ת"א כי החל מיום חמישי הקרוב בלילה, הבעלים, מיץ' גולדהאר, יעשה מה שצריך כדי לשכנע את זהבי לחזור. זה יהיה הסיפור הגדול של הגומלין, כאשר למעלה מ-25 אלף כרטיסים כבר נמכרו והקהל שיגיע לבלומפילד מתכנן מפגן תמיכה שכמוהו לא נראה כבר המון זמן, הכל כחלק מ"מבצע זהבי" שנפתח באופן לא רשמי בין המועדון לאוהדים.
בכל הנוגע למשחק בהולנד, במועדון היו מי שאהבו מאוד את הגישה של מלאדן קרסטאיץ', שקודם כל הגיע מוכן טקטית ליריבה בכל הנוגע לעמידה ההגנתית, אבל מעל הכל, הראה שהוא לא פחדן ובמשחק כזה המשיך עם מערך של שני חלוצים. גם החילופים של הסרבי היו במקום והיו כתגובה לסיטואציות ובאמת כל מי שנכנס היה טוב.
4 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
(רדאד ג'בארה)
מי שיצא מאוכזב הוא ברנדלי קוואס, שידע היטב שהיה יכול לעשות יותר בתוך הרחבה. זה בדיוק הסיפור עם קוואס. הוא יכול לעבור כל שחקן שהוא רוצה, גם אם הוא משחק נגד שחקנים מליגה הרבה יותר חזקה מהישראלית, אבל יש לו בעיות סיומת קשות ומעל הכל, נראה שברוב הזמן הוא פשוט לא במוטיבציה שהייתה לו אמש, או זו שהייתה לו במשחק המפורסם מול מכבי חיפה.
במכבי ת"א החמיאו לאנריק סבוריט על ההופעה המעולה שלו בעמדת הבלם, אחרי הדרבי הלא פשוט שעבר עליו. הספרדי מנע מזהבי גול ודאי. גם מתן בלטקסה, שפתח כמגן שמאלי באחת הפעמים הנדירות שלו בעמדה הזו בשנה האחרונה, היה טוב. שחקן נוסף שבקבוצה אוהבים לראות בשבועות האחרונים הוא סטיפה פריצה, שבניגוד לג'ורג'ה יובאנוביץ', שהפעם לא מצא את עצמו, עשה המון ואם היה VAR בשלב הזה, הוא היה מקבל כדור עונשין מ-11 מטרים.
אגב, זהו בדיוק ההבדל בין פריצה ליובאנוביץ'. הקרואטי יכול לשחק גם בקבוצות יוזמות וגם בכאלה שמתגוננות יותר, בעוד הסרבי התקשה בדיוק איפה שאמרו שהוא התקשה בעבר, כששיחק בקבוצות שפחות מחזיקות בכדור ופחות שוהות בשטחים המסוכנים של היריבה. כעת, השאלה הגדולה היא כיצד קרסטאיץ' ישחק במשחק הליגה החשוב מול הפועל חיפה ביום ראשון ב-20:15, אחרי שכל השחקנים שעלו כמחליפים הציגו יכולת טובה וללא ספק יכולים להיכנס להרכב על סמך הדקות שלהם. סימן השאלה מרחף גם סביב ז'וסוואה סה, שעדיין לא רשם דקה אחת, כאשר אין עוררין לגבי זה שמכבי ת"א חייבת שינוי בהגנה שלה.
4 צפייה בגלריה
סטיפה פריצה מול מאורו ג'וניור
סטיפה פריצה מול מאורו ג'וניור
סטיפה פריצה מול מאורו ג'וניור
(רויטרס)