3 צפייה בגלריה
שון דוסון
שון דוסון
שון דוסון
(איציק בלניצקי)
אחד מכוכבי הזכייה של בני הרצליה בגביע המדינה אמש (חמישי) היה שון דוסון. הוא היה זה שהרים את הקבוצה במחצית הראשונה ותרם לה המון גם בדקות הסיום של המשחק, הרבה בזכות הניסיון והאופי שלו, שעזרו לכחולים לחגוג.
מבחינתו, זה היה תואר אישי נוסף לקריירה, אחרי שזכה גם באליפות המדינה עם מכבי ראשון לציון. מיד אחרי החגיגות הוא דיבר בראיון ל-ONE כאשר גביע המדינה לצידו: על הזכייה בתואר הזה, הפציעות והתקופה הקשה שעבר, והייחודיות של בני הרצליה.
שון, איך אתה מרגיש אחרי הזכייה בגביע? "מדהים. עברנו דרך מדהימה. היו לנו משחקים קשים מבחינה מנטאלית בחצי הגמר וברבע הגמר, שם עבדנו קשה כי התמודדנו מול קבוצות קשות, ואנחנו שמחים להיות כאן עם הגביע עכשיו. חד משמעית, זה משחק שאקח איתי לכל החיים. יש לי את האליפות ועכשיו יש לי את הגביע".
גם משחק הגמר נגד הפועל תל אביב היה לא קל. פתחתם אותו עם הרבה החטאות, אבל בסופו של דבר הצלחת להחזיר את הקבוצה לעניינים. מה קרה שם? "התחלנו לא טוב ולא הצלחנו לקלוע מהשלוש, אבל כשירדנו למחצית וראינו שאנחנו בהפרש קטן יחסית של מינוס שתי נקודות, למרות שהפועל תל אביב שיחקו יותר טוב מאיתנו - ידענו שאנחנו צריכים רק להתאפס ואז נוכל לנצח את המשחק הזה. היינו צריכים טיפה שינוי, וזהו, הנה יש לנו גביע למועדון אחרי 27 שנה".
3 צפייה בגלריה
שון דוסון
שון דוסון
שון דוסון
(איציק בלניצקי)
עברת פציעות לא קלות, חזרת לשחק והיום אתה חוגג עם תואר. מה עבר עליך בתקופה האחרונה? "זה יותר מתקופה, זה נמשך כמעט שלוש שנים. עברתי המון, גם נפשית וגם פיזית עם כל הניתוחים שעברתי. עכשיו כיף להגיע להישג הזה. היה לי קשה. הייתי צריך להיות חזק, אפילו כשהדברים לא הלכו כמו שצריך עם הפציעה. הייתי במקום נמוך ועכשיו אני במקום גבוה, עם זכייה בתואר שלא השגתי קודם. מבחינתי זה רגע אדיר".
מה זה עושה לעיר כמו הרצליה ולקבוצה עם הרבה שחקנים מוכשרים לזכות בתואר שכזה? "זה נותן לנו דחיפה קדימה להמשיך את העונה על הצד הטוב ביותר. עבדנו קשה בשביל להגיע לרגע הזה. בהכנה לעונה הכל נראה מאוד רע, פתאום עשינו כמה שינויים וכשהתחילה העונה אז הכל נראה יותר טוב, נכנסנו לכושר ושיחקנו הרבה יותר טוב. אני שמח על המקום שאנחנו נמצאים בו כרגע".
3 צפייה בגלריה
שון דוסון חוגג
שון דוסון חוגג
שון דוסון חוגג
(איציק בלניצקי)
מה מיוחד בקבוצה הזאת? "שיש לנו כל כך הרבה כלים להשתמש בהם. יש לנו שבעה-שמונה שחקנים שיכולים לסיים עם 20 נקודות למשחק, יש לנו פיזיות וגובה כי חוץ משחקן אחד בסגל כולם מעל 1.95. מעבר לזה, כולם יכולים לשמור בהגנה וכולם יכולים לעשות נקודות. לכן אם אנחנו משחקים ביחד, קשה לעצור אותנו".
ואיך זה לשחק עם MVP כמו צ'ינאנו אונואקו? ”אדיר. הוא שחקן אדיר שתורם לנו המון וכיף לי להיות איתו באותה הקבוצה".