5 צפייה בגלריה
יורגן קלופ
יורגן קלופ
יורגן קלופ
(רויטרס)
מחר (שבת) ייצא לדרך המחזור ה-26 בפרמייר ליג כשבמוקד מנצ’סטר סיטי, שדרסה 0:5 מוקדם יותר השבוע את ספורטינג ליסבון בשמינית גמר הצ’מפיונס, תארח את טוטנהאם. ארסנל תארח את ברנטפורד, שלא תשתף את כריסטיאן אריקסן. בנוסף, צ’לסי חוזרת מאליפות העולם ותתארח אצל קריסטל פאלאס וליברפול תארח את נוריץ’ שרוצה לברוח מהתחתית.

מנצ’סטר סיטי – טוטנהאם (19:30)

התכולים יגיעו למפגש לאחר ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות כשהאחרון שבהם הוא כמובן ה-0:5 המוחץ בליסבון ביום שלישי האחרון במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות. בארבעת הניצחונות הללו הבקיעו הסיטיזנס 15 שערים וספגו אחד בלבד ואין ספק שהחבורה של פפ גווארדיולה נמצאת במצב רוח דורסני במיוחד. היא ממוקמת ראשונה בפער של תשע נקודות מליברפול השנייה, כשלאדומים משחק חסר.
מנגד, התרנגולים מציגים יכולת איומה מבחינתם והפסידו בשלושת משחקי הליגה האחרונים. הם ממוקמים במקום השמיני עם 36 נקודות, כשמנצ’סטר יונייטד הרביעית עם 43, אך עם שלושה משחקים עודפים. אנטוניו קונטה ינסה לחזור למסלול הניצחונות דווקא באיתיחאד, ויקווה לשחזר את מה שעשתה שם קריסטל פאלאס, הקבוצה היחידה העונה שיצאה עם שלוש נקודות מהמבצר במנצ’סטר.
5 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
(רויטרס)

ארסנל – ברנטפורד (17:00)

התותחנים יגיעו לאחר 0:1 חשוב על וולבס, במה שקטע רצף של שישה משחקים ללא ניצחון וינסו להתחיל רצף חיובי חדש. העולה החדשה לעומת זאת נמצאת במקום ה-14 כשהיא רחוקה שבע נקודות מהקו האדום, אך היכולת במשחקים האחרונים לא מאפשרת לה לנוח על זרי הדפנה. ה-0:0 במחזור הקודם מול קריסטל פאלאס קטע רצף של לא פחות משישה הפסדים רצופים והיא חייבת להתחיל לצבור נקודות כדי לשרוד עוד עונה בליגה. כריסטיאן אריקסן שהגיע בינואר, לא ישחק, אך צפוי לערוך את הבכורה שלו בשבת הבאה מול ניוקאסל בבית.
5 צפייה בגלריה
שחקני ארסנל חוגגים
שחקני ארסנל חוגגים
שחקני ארסנל חוגגים
(רויטרס)

קריסטל פאלאס – צ’לסי (17:00)

המארחת עדיין ללא ניצחון ליגה ב-2022, נמצאת במקום ה-13 עם 26 נקודות ורוצה להתרחק עוד יותר מהתחתית. החבורה של תומאס טוכל מנגד, תגיע לאחר שהרוויחה את תואר אלופת העולם כשניצחה בהארכה 1:2 את פלמייראס בגמר אליפות העולם למועדונים. בליגה הבלוז עם 47 נקודות במקום השלישי, כשמשחקם האחרון היה הדרבי מול טוטנהאם בו יצאו עם ידם על העליונה כשניצחו 0:2.
5 צפייה בגלריה
טיאגו סילבה חוגג עם שחקני צ'לסי
טיאגו סילבה חוגג עם שחקני צ'לסי
טיאגו סילבה חוגג עם שחקני צ'לסי
(רויטרס)

ליברפול – נוריץ’ (17:00)

המארחת תקווה להשיג ניצחון שמיני רצוף בכל המסגרות, כשהאחרון שבהם היה ה-0:2 הנהדר על אינטר ביום רביעי האחרון בשמינית גמר הצ’מפניוס, ולצמצם את הפער ממנצ’סטר סיטי. מנגד, הצהובים-ירוקים הפסידו 4:0 לאותה סיטי במחזור הקודם, במה שקטע רצף של ארבעה משחקים ללא הפסד. הם ממוקמים מתחת לקו האדום כשהם רחוקים ארבע נקודות מחוף מבטחים, וינסו להפתיע את סגנית המוליכה ולהיות הראשונים שיקחו שלוש נקודות באנפילד השנה. מי שיחמיץ את ההתמודדות הוא חלוצה של ליברפול, דיוגו ז'וטה, שנפצע בסן סירו והוחלף במחצית על ידי רוברטו פימינו. במסיבת עיתונאים שנערכה לפני המשחק מאמן ליברפול, יורגן קלופ, התייחס למצב בטבלה: “מכל הבעיות שלי, לרדוף אחרי מנצ’סטר סיטי היא הבעיה הקטנה ביותר. אנחנו פשוט צריכים לנצח ואז נראה אם אנחנו מתקרבים או לא. אפשר לפתור את כל הבעיות שלך באמצעות ניצחון במשחקים”.
5 צפייה בגלריה
דיוגו ז'וטה חוגג
דיוגו ז'וטה חוגג
דיוגו ז'וטה חוגג
(רויטרס)

משחקים נוספים

ווסטהאם – ניוקאסל (14:30)
אסטון וילה – ווטפורד (17:00)
ברייטון – ברנלי (17:00)
סאות’המפטון – אברטון (17:00)
ראשון 17:15 בארסה תפגוש את ולנסיה בחוץ