1 צפייה בגלריה
ביקורת קשה על יו"ר האיגוד
ביקורת קשה על יו"ר האיגוד
ביקורת קשה על יו"ר האיגוד
(מערכת ONE)
קרב שחיינים באיגוד השחייה. שחיין העבר ואיש העסקים בהווה, יואב ברוק, שלח ליו"ר האיגוד מיקי חליקה הודעה ובה הוא טען כי הוא מאוכזב מהתנהלותו וכי הוא צריך להתפטר. את ההודעה העביר היום (שישי) חליקה לידיעת חברי ההנהלה באיגוד.
לטענתו של חליקה, ברוק כתב לו בהודעה: "מיקי, לידיעתך. גם כשבגדת בי בבחירות פעם לא הייתי מאוכזב ממך כפי שאני מאוכזב ממך עכשיו. אני צעד לפני להתקשר למי שאני מכיר וגייסתי, ולהגיד שאני לא מעורב יותר בשחייה הישראלית. כשזה היה רק מאחורי הקלעים ורק מתוך מקום של נטו לעזור".
ברוק המשיך: "אני מודיע לתורם לבריכה האולימפית בבאר שבע שאני יורד מהפרויקט שכן לא אוכל להתחייב על הפרטנר. רציתי להגיש לך את זה על מגש של כסף כמתנה אבל כנראה שזה לא יקרה. בנוסף טלפון לדייב ולאלכס שמסביר שלהבנתי אין עם מי לעבוד בשחייה הישראלית ושחוסר ההגנה שלך בולט. חבל שזה כך אבל הוכחת יותר מפעם אחת שאתה לא מסוגל להקשיב, להנהיג או לקבל החלטות נכונות. חבל שזה כך".
בהמשך, ברוק תקף אישית את יו"ר איגוד השחייה בהודעתו: "אתה הבנאדם הלא נכון לתפקיד ולשחייה הישראלית אין את הפריבילגיה או את הזמן להתנהלות כזאת. חבל. לדעתי חובה עליך לקבל את ההחלטות הנכונות בפגישה שיש לך מחר או להתפטר. כל אופציה אחרת אסון לשחייה הישראלית. בסוף זה רק שחייה, לא חיים ומוות, אבל כואב הלב לראות איך אתם הורסים ולא מממשים עשירית מהפוטנציאל".
מיקי חליקה בחר שלא להגיב לדברים.
טל פליקר לאחר ההדחה מגרנד סלאם תל אביב