2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב
(ראובן שוורץ)
אחרי שלקחה כמה ימים להתאושש מההפסד הכואב והדרמטי בדרבי, הפועל תל אביב ממשיכה את ההכנות למשחק החוץ הכי קשה בליגה נגד מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר. אתמול השחקנים ואנשי הצוות במועדון הגיעו לתמוך מקרוב במקבילה מהכדורסל בגמר הגביע, אבל זה לא עזר מספיק לצפות בהנפת תואר היסטורי.
"היו לנו כמה ימים לא פשוטים אחרי הדרבי, לא פשוט לקום מהפסד כזה, אבל אנחנו רוצים להבטיח את המקום שלנו בפלייאוף ואין זמן להיתקע על זה", אמרו במועדון. מאמן האדומים קובי רפואה לקח גם הוא קשה את ההפסד והיה צריך את תחילת השבוע כדי לסדר את המחשבות ולהבין איך להחזיר את הקבוצה שלו למסלול.
שלושת ההפסדים האחרונים הובילו לכך שהמקום בפלייאוף העליון בסכנה ממשית. מהסיבה הזאת רפואה וחניכיו יודעים שהם חייבים לקחת נקודות במשחקים הקרובים, כדי לא לאבד את המקום עליו עבדו קשה בכל העונה הסדירה.
2 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
קובי רפואה
(ראובן שוורץ)
רפואה ייאלץ להסתדר ללא המגן המוצהב בן ביטון שכבש את השער הראשון בדרבי, אלון אזוגי יחליפו. במועדון עודדו את אדי גוטליב שרשם משחק חלש בדרבי ומקווים שדווקא נגד מכבי חיפה יוכיח שהיה מדובר בערב חד פעמי. רפואה מתלבט לגבי המערך איתו יעלה, אבל הנטייה היא לשמור על חוליית הקישור וההתקפה, כולל בין היתר פארליי רוסה שצפוי לעבור בסיום העונה הסדירה לסין.