1 צפייה בגלריה
פטריק שיק, היום השער שלו לא עזר
פטריק שיק, היום השער שלו לא עזר
פטריק שיק, היום השער שלו לא עזר
(רויטרס)
המחזור ה-23 בגרמניה נפתח הערב (שישי) עם יופי של משחק. על הנייר מיינץ הגיעה כאנדרדוג מול אחת הקבוצות הלוהטות בליגה. המארחת כבר פיגרה 2:1 עד לדקה ה-84, אך מהפך בזק מרשים ביותר נתן לה את הניצחון החשוב, שקירב אותה גם על הדרך למקום שמוביל לאירופה.
לברקוזן נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, כשגם פטריק שיק, הצ’כי הלוהט שנמצא בעונה אדירה עם 20 שערי ליגה, לא הצליח לעזור הפעם. שיק פתח (36), ארון מרטין איזן (57) ולוקאס אלאריו (74) החזיר את היתרון לקבוצה מהמקום השלישי. ז'אן פול בוטיו ומרקוס אינגברטסן כבשו בדקות 84 ו-88 ונתנו את הניצחון הדרמטי למיינץ. המפסידה לא הצליחה לצמק את הפער מדורטמונד השנייה, לה כמובן משחק חסר ויתרון 5 נקודות על פני האדומים-שחורים.
במעבר חד לצרפת, שם היה משחק שונה בתכלית. ליל, האלופה היוצאת, לא הצליחה לנצח בבית את מץ מתחתית הליגה. המארחת קיוותה להמשיך מומנטום אחרי הניצחון על מונפלייה במחזור שעבר, אך שוב איכזבה ונותרה רק במקום התשיעי עם 36 נקודות אחרי 25 מחזורים. הדרמה אגב הגיעה בתוספת הזמן אז אדון ז'גרובה הורחק בצהוב שני וגם מאמן ליל, ז’וסלין גורוונק ראה את האדום. האורחת אגב במקום ה-18 עם 21 נקודות ועבורה זה היה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון.