2 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
אלישע לוי
(עמרי שטיין)
הפועל חיפה תעמוד הערב (ראשון, 20:15) בפני רגע האמת שלה, כאשר תצא לבלומפילד למשחק מול מכבי תל אביב שנמצאת בתקופה מצוינת. בצפון יודעים היטב שמהמשחק הזה אין דרך חזרה בכל מה שנוגע לניסיון להציל את הסיכוי להגיע לפלייאוף העליון. ניצחון ישאיר לקבוצה סיכוי של ממש להגיע ליעד, כל תוצאה אחרת ובמועדון יצטרכו לעסוק רק במסגרת של הגביע, שם יש להם סיכוי טוב לחלוף על בני יהודה בדרך לחצי הגמר.
לירן סרדל יחזור להרכב אחרי שהיה בהשעיית צהובים במשחק האחרון. הוא עשוי לבוא על חשבון סאקו טורה. בחלק הקדמי ימשיכו לשחק חנן ממן, אלן אוז'בולט ואלון תורג'מן, שמאז שחזר מהפציעה מתקשה להציג רמה גבוהה כפי שהציג במשחקים הראשונים העונה.
המאמן אלישע לוי אמר: “זה משחק מאני טיים. משחק קשה מאוד. מכבי ת"א בתקופה טובה, אבל לנו יש מטרה והיא לעשות הכול בארבעת המשחקים הקרובים ולעשות את המקסימום לקחת את מירב הנקודות. זה לא יהיה קל. אנחנו שלוש נקודות מהיעד. אין השלכות לכך שמכבי ת"א שיחקה באירופה ביום חמישי מול איינדהובן וזה לא אמור להשפיע עליה. יש למכבי ת"א עומק והם יעשו רוטציה. אנחנו צריכים להיות מכוונים מטרה כדי להשיג את הנקודות שישימו אותנו במקום הנכון”.
2 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
אלישע לוי
(איציק בלניצקי)
המגן דודי טוויטו, שיפתח באגף השמאלי, התייחס למשחק החשוב ואמר: "אנחנו לא צריכים להסתכל על מכבי ת"א אלא להסתכל על עצמנו. כולם יודעים כמה חשוב לנו המשחק הזה. נעשה את כל המאמצים וניתן אלף אחוז כדי לנצח במשחק".
בהפועל חיפה יודעים היטב שתוצאה טובה בבלומפילד תביא לכך שלדרבי בשבוע הבא ימכרו לפחות עוד 2,000 כרטיסים מתוך עשרת האלפים שהוקצו לאוהדים האדומים, שעד עכשיו לא מסתערים על הקופות בשל האכזבה מהתוצאות של הקבוצה עד כה.