2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה וסרחיו ראמוס
קיליאן אמבפה וסרחיו ראמוס
קיליאן אמבפה וסרחיו ראמוס
(אינסטגרם)
פאריס סן ז’רמן מוכנה לעשות פחות או יותר הכול כדי שקיליאן אמבפה יחתום על חוזה חדש. הכול מצביע על כך שהצרפתי יעזוב לריאל מדריד בסיום העונה, ובינתיים ב’לאקיפ’ חשפו את הכביסה המלוכלכת בין החלוץ לקבוצתו, כאשר לפי הפרסומים השחקן דורש להיות ה-כוכב כדי בכלל לשקול לחתום על הסכם חדש.
אמבפה לא אוהב את זה שהעמדה שלו על המגרש מותאמת להיכן שליאו מסי או ניימאר ממוקמים, כאשר בפ.ס.ז’ אף הציעו לו להיות בועט הפנדלים במקום הפרעוש. בתקשורת הצרפתית אף הוסיפו פרט מעניין נוסף והוא ביקורת של אמבפה על קבוצתו בעקבות צירופו של סרחיו ראמוס.
החלוץ ביקש פרויקט תחרותי, ופקפק בהחתמתו של הבלם הספרדי הוותיק, עד כדי כך שהוא דיבר על כך עם הנהלת המועדון והוציא מפ.ס.ז’ הבטחה שיוותרו על ראמוס בקיץ הקרוב כדי שימשיך. בנוסף לכל זה, אמבפה לא אוהב את ה”פריבילגיות” להם זוכים השחקנים הדרום אמריקאים והיה רוצה לראות יד קשוחה יותר נגדם.
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
(רויטרס)
כמו כן, בנוסף למשכורת העתק בגובה 50 מיליון אירו שפאריס מציעה, היא מוכנה לשלם לשחקן בונוס חתימה בגובה 25 מיליון אירו כדי שימשיך אצלה. בקטאר מאוד היו רוצים לראות את אמבפה מגיע למונדיאל 2022 כשחקן פאריס, שמצידה לא רוצה שיעזוב בחינם בקיץ, אך מוכנה להשלים עם עזיבתו ב-2023.