4 צפייה בגלריה
אילאש מוריבה
אילאש מוריבה
אילאש מוריבה
(רויטרס)
דווקא כשהיה נראה שברצלונה נכנסת לתקופה טובה, שחקניו של צ’אבי איבדו מעט גובה עם שתי תוצאות תיקו רצופות שהוכיחו שיש למאמן הספרדי עוד המון עבודה על מנת להחזיר את הקטלונים לתקופות יפות יותר. יחד עם זאת, בארסה ניצבת במקום החמישי בליגה הספרדית ועדיין חזק במאבק על הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה, כשהערב (ראשון, 17:15) היא תתארח אצל ולנסיה לקרב חשוב. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
המאמן התכונן ליריבה: “אתה חייב לשחק בקצב גבוה. בורדאלאס מאמן מצוין, מה שהוא עשה עם חטאפה ומה שהוא עושה עם ולנסיה. הם מנצחים בהמון מאבקים וכדורים חוזרים, מחכה לנו משחק קשה. כל משחק הוא גמר. המטרה הראשונה שלנו היא להעפיל לליגת האלופות ומחר יש לנו עוד גמר. אנחנו במצב בעייתי בטבלה ונתכונן למשחק בצורה הטובה ביותר. זה חיוני עבורנו להשיג את שלוש הנקודות”.
צ’אבי התייחס לסיטואציית אוסמן דמבלה במועדון: “זה כבר לא חדשות יותר. הוא אחד מהסגל וכשהוא ירגיש בנוח הוא הולך לשחק. חוץ מזה, כשהוא עלה לשחק הוא היה טוב מאוד. הוא היה מחויב כשהוא שיחק, זה יעזור לנו המון”. על אקס ברצלונה, אילאש מוריבה, שישחק בצד של העטלפים, אמר מאמן הקטלונים: “כל אחד מחליט על עתידו. אני חושב שאנשי בארסה עושים טעות כשהם עוזבים את המועדון הטוב בעולם. הוא שחקן שלם, הוא צעיר מאוד. חבל שהוא החליט לעזוב את בארסה, אני מאחל לו את הטוב ביותר”.
ביחס לשיתופו של רונאלד אראוחו שבספק למפגש אמר צ’אבי: “אנחנו אופטימיים. היום הוא יתאמן, הוא יבחן את עצמו. הוא רוצה להיות שם והוא מקצוען נהדר. זה תלוי במצב שלו. אם לא יקרה שום דבר חריג, אנחנו מקווים שהוא יעמוד לרשותנו”. על פראן טורס שהחמיץ לא מעט מול נאפולי בליגה האירופית, אמר צ’אבי: “ יש לי אמון מוחלט בו. הוא נהדר והוא יהיה אפילו יותר. יש לי אמונה עיוורת בו, הוא יעשה עבורנו את ההבדל”.
על השינוי שעברה הקבוצה מאז שהגיע אמר אגדת המועדון: “השתפרנו, השתפרנו מאוד במשחק שלנו. אנחנו שולטים, לוחצים, יוצרים הזדמנויות ומבינים יותר את המשחק. כל מה שחסר לי השתפר. המשחק שלנו חיובי, עלינו להמשיך בדרך הזאת”.
4 צפייה בגלריה
תוצאה לא טובה. צ'אבי
תוצאה לא טובה. צ'אבי
תוצאה לא טובה. צ'אבי
(רויטרס)
בנוסף, פרנקי דה יונג, שלגביו גם צצו לא מעט שמועות לגבי עזיבה בקיץ, התראיין ל’גרדיאן’ ושפך אור בנוגע לרצונו להמשיך בקאמפ נואו, הגעגועים לליאו מסי ואפילו המשחק לצד סרחיו בוסקטס, כשלגבי השניים נטען שהם לא מסתדרים היטב על המגרש.
“אמרו שהבעיה של בוסקטס היא אני? הוא בוודאי לא ראה את זה ככה. הוא מאוד שמח שאני שם והציע לעזור לי”, אמר דה יונג, “כשהגעתי לקבוצה הוא המליץ לי על מסעדה ושמר לי ולבת הזוג שלי מקום. מעולם לא חשבתי שאם קשר חדש מגיע זה אומר שלא אשחק, כולם רוצים לעזור ומי שהכי טוב משחק, התפקיד שלי זה להשפיע ולגרום לכך שזה יהיה אני”.
4 צפייה בגלריה
פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג
(רויטרס)
ההולנדי הוסיף: “אני מאוד שמח בברצלונה, רציתי להיות כאן מגיל צעיר ועבורי זה חלום שהתגשם.כמובן שהייתי רוצה לזכות ביותר תארים, אבל אני מקווה להישאר פה הרבה שנים. אני לומד הרבה מצ’אבי, לפעמים אנחנו נפגשים במשרד שלו והוא מראה ל סרטונים של הביצועים שלי ומסביר לי איפה אני יכול להשתפר”.
על העזיבה של ליאו מסי אמר: “בהתחלה כולנו חשבנו שזה לא נכון. בדיוק אספתי את אבא שלי ואחי משדה התעופה, ואז קיבלתי את ההודעה שהוא עוזב. רק אחרי זה קיבלנו אינדיקציה שזה באמת קורה. בהתחלה לא האמנתי, זה היה שוק מוחלט, הוא היה הפנים של המועדון וכשעזב זו הייתה מכה קשה. אנחנו עדיין מתגעגעים אליו ואם שחקן כזה כבר לא במועדון, ברור שהדברים ישתנו. אף מחמאה אליו לא תהיה מוגזמת, הוא הטוב בהיסטוריה לדעתי”.
4 צפייה בגלריה
ליאו מסי ופרנקי דה יונג
ליאו מסי ופרנקי דה יונג
ליאו מסי ופרנקי דה יונג
(La Liga)