3 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
(נעם מורנו)
מכבי תל אביב תארח הערב (ראשון, 20:15) בבלומפילד את הפועל חיפה למשחק במסגרת המחזור ה-22 בליגת העל, בתקווה להמשיך בכושר החיובי ולהשיג עוד שלוש נקודות, שיציבו אותה במרחק של חמש נקודות בלבד ממכבי חיפה המוליכה, שתשחק ביום שני מול הפועל תל אביב.
אחרי ה-1:0 המספק מול פ.ס.וו איינדהובן וערן זהבי במשחק הראשון בפלייאוף הקונפרנס ליג, מלאדן קרסטאיץ’ דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המפגש עם אלישע לוי ושחקניו. המסע”ת הועברה בשידור ישיר כאן אצלנו באתר.
בקריית שלום נמצא גם נציג הבעלים של מיץ' גולדהאר, ג'ק אנגלידיס, שהיה עם הקבוצה גם בהולנד, בין היתר כדי לסגור גם את הפרטים מול יוריס ואן אובריים, השחקן ההולנדי היהודי שאמור להצטרף בקיץ בחוזה לשלוש שנים, כפי שנחשף ב-ONE. אנגלידיס חזר לישראל ונכח במסיבת העיתונאים בחדר התקשורת.
3 צפייה בגלריה
יוריס ואן אובריים
יוריס ואן אובריים
יוריס ואן אובריים
(האתר הרשמי של אוטרכט)
בחזרה למסע”ת. קרסטאיץ’ ציין: “המשחק הזה חשוב מאוד עבורנו כמו כל המשחקים האחרונים. המשחק הזה גם חשוב להפועל חיפה וזה נורמלי בתקופה הזאת, כל קבוצה רוצה לנצח בשביל הסיכוי להגיע לפלייאוף העליון. לדעתי היה לנו משחק מצוין מול פ.ס.וו איינדהובן, עמדנו מצוין מבחינה טקטית על המגרש. אני חושב שבמחצית הראשונה נתנו להם יותר כבוד ממה שהיינו צריכים, וכיבדנו את עצמנו פחות ממה שאנחנו צריכים. אבל אנחנו צוברים יותר ויותר ביטחון וזה חשוב. נקווה לשחק כמו במחצית השנייה בבלומפילד, יחד עם הקהל שייתן המון אנרגיה לשחקנים. נבוא מוכנים למשחק הבא. אם אנחנו רוצים לשחק באירופה כל שנה, אנחנו צריכים להתרגל לשחק בימי חמישי וראשון כל שבוע”.
השילוב של פריצה ויובאנוביץ’ ביחד בחוד גם מול איינדהובן בחוץ: “זו הפילוסופיה שלנו (לשחק התקפי בכל משחק). אם יש לך שני חלוצים שיש להם את האופי והיכולת לשחק כך ביחד, אז אין בעיה עם זה, אנחנו יותר מסוכנים כשאנחנו משחקים עם שני חלוצים. אם רוצים להשיג תוצאות טובות, צריך לקחת סיכונים”.
לקראת המשחק מול הפועל חיפה: “אנחנו חייבים לשכוח מהר מאירופה ואני מאמין שאחרי החודשיים וחצי שאנחנו עובדים ביחד, מבינים כעת שהמשחק מול פ.ס.וו טוב לניתוח מבחינתנו, אבל אנחנו כבר ערוכים למשחק הקרוב והוא הכי חשוב כרגע. אליפות? אין שום סיבה להיות לחוצים מזה, המשחק הבא הוא תמיד הכי חשוב”.
3 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
(נעם מורנו)
הכושר של בלם הרכש, ז’וסוואה סה: “האימונים זו הדרך היחידה שתכניס אותו לכושר על מנת לשחק. יש לו את האיכויות לשחק במכבי, הוא כאן אז סימן שיש לו את האיכויות והיכולת. אסור לשכוח שהוא לא שיחק הרבה זמן, הוא לא לגמרי בכושר, אבל אנחנו דואגים לזה”.
על עתידו של מתן חוזז: “זה שהוא לא משחק זה לא בגלל שהוא לא האריך חוזה. איך אני מרגיש במכבי ת”א ובישראל? אני מרגיש טוב כאן, אוהב את המועדון ואת האוהדים. אני מרוכז בעבודה שלי ויש מספיק זמן כדי לדבר על העתיד שלי במועדון. כמובן שאעשה את הטוב ביותר על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבור מכבי עד לסיום העונה. אם אשאר או לא, ארצה שאנשים ידברו עלינו בצורה החיובית ביותר”.
חלוץ הקבוצה, סטיפה פריצה אמר: “זה כמו כל המשחקים שהיו לנו לפני כן, נערכנו אליהם ואנחנו יודעים איך הם משחקים. אנחנו מוכנים כדי לנצח את המשחק. האווירה בקבוצה טובה, עשינו תוצאות טובות ואנחנו עדיין בחיים גם באירופה, אז אנחנו צריכים לתת את הכל במשחק הקרוב ואז לחשוב כבר על המשחק הבא מול פ.ס.וו איינדהובן”.
החלוץ התייחס לסיכויי החזרה למאבק האליפות: “אי אפשר לדבר על זה עכשיו כי אנחנו בפער גדול. יש לנו בפלייאוף שני משחקים נגד מכבי חיפה, אז אני מקווה שיהיה לנו את הצ’אנס לעשות את זה. אחרי ההפסד למכבי חיפה לא חשבתי על זה, הפסדנו את המשחק, הרגשתי רע אחרי המשחק הזה, זה משהו שאני לא אשכח ואני בטוח שבמשחק הבא נגדם אני אהיה הרבה יותר טוב ואעזור לקבוצה לנצח”.
3 צפייה בגלריה
סטיפה פריצה
סטיפה פריצה
סטיפה פריצה
(נעם מורנו)
על הכושר האישי שלו ושיתוף הפעולה בחוד עם ג’ורג’ה יובאנוביץ’: “מבחינתי הדבר החשוב ביותר הוא לשחק, לפעמים זה לא תלוי רק בי אלא בהרבה מאוד אספקטים אחרים במשחק, אני רוצה לעזור לקבוצה ולאחר מכן גם השערים יבואו. אני וג’ורג’ה יובאנוביץ’ מדברים את אותה שפה ואם אני יכול לעזור לו אני אעשה את זה. אם הוא יותר טוב ממני הוא ישחק ואני לא יכול לעשות כלום, אבל אם אנחנו יכולים לשחק ביחד ולעזור לקבוצה אז נשחק ביחד ונעזור לקבוצה לקחת שלוש נקודות. הייתי שמח אם היינו מבשלים אחד לשני. זו העבודה שלנו”.
בכל הנוגע לפן המקצועי, קרסטאיץ' כפי הנראה יבצע מספר שינויים בהרכב. אופיר דוידזדה, שעלה כמחליף בהולנד, אמור לחזור לפתוח כמגן שמאלי וגם ברנדלי קוואס מועמד להיכנס להרכב אחרי שעלה בצורה טובה מהספסל בהולנד. עדיין לא ברור אם ז'וסואה סה יעלה בהרכב או בספסל ודברים יקבעו לפי האימון המסכם, שטרם נערך, שלאחריו יהיה אפשר להבין את רמת העומסים על השחקנים ששיחקו גם ביום חמישי.