3 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(שחר גרוס)
מכבי פתח תקווה ומכבי נתניה הגיעו למפגש בניהן היום (שבת) עם מטרה ברורה – לנצח, כשלכל אחת מהן שאיפות שונות בהתחשב במצבן בטבלה. יחד עם זאת, שתי הקבוצות החטיאו את המטרה שלהן הערב כשסיימו ב-1:1 שפגע בסיכויי המלאבסים לשרוד בליגה וגם בסיכויי היהלומים להתברג בפלייאוף העליון.
מאמן, מכבי פתח תקווה, ניר קלינגר, אמר: “אני מאוכזב כי המחצית הראשונה הייתה גישושים, ההזדמנויות שייצרנו היו הזדמנויות לגולים. דני עמוס הציל מה שהציל וזה מסתכל. לפחות אני יכול להגיד שהיום נראנו במחצית השנייה כמו שאני רוצה. היה קשה למצוא את הנוסחה הנכונה אבל שחקני הרכש נכנסו לכושר ואני מאוד מאמין שאם נדע לשחק ככה אז נצליח לצאת מהצחנה הזאת של המקום האחרון. אני לקראת תקופה קשה, מאמן כדורגל צריך לדעת להתמודד עם אתגרים כאלה ואחרים. אני לקחתי את האתגר הזה בשביל אהבה, לא בשביל פרנסה ולא בשביל בצע כסף. חשבתי שאני יכול לעשות את השינוי, אני מודה שזה לוקח יותר מדי זמן”.
עוד הוסיף קלינגר: “אנחנו לא פחות טובים מהרבה קבוצות תחתית ומרכז טבלה. אנחנו צריכים יותר ריכוז ופחות לטעות. אנחנו מחלקים מתנות כאילו פורים זה כל השנה אבל אנחנו לומדים. המשחק נגד בית”ר ירושלים זאת באמת תקלה שאני באמת לא מצליח לישון בלילה ממנה. ראיתי את האווירה של המשחק היום וזה חבל. נתניה מצוינת אבל במחצית השנייה היינו יותר טובים”.
3 צפייה בגלריה
עימות על הקווים
עימות על הקווים
עימות על הקווים
(שחר גרוס)
אור בלוריאן הוסיף: “זה היה האופי שחסר לנו בהמון משחקים העונה. היו הרבה משחקים שהיינו צריכים לקחת נקודה ובסופו של דבר הפסדנו אותם בדקות האחרונות. אנחנו שמחים שהראנו אופי ופעם הבאה אנחנו רוצים לקחת את כל הקופה. מאוד קשה לנו לייצר ניצחונות ונקודות, הכי חשוב זה להאמין. יש פה חומר שחקנים מצוין, אנחנו מקבלים תנאים ברמה הכי גבוהה ואין סיבה שלא נישאר בליגה”.
מאמן נתניה בני לם אמר בסיום: “זה הכדורגל, אנחנו באים לכל מגרש וקבוצה כדי לנצח. גם היום באנו לנצח מהדקה הראשונה, חבל שדווקא אחרי הגול ששמנו, ספגנו. אני מאוכזב מהתוצאה כי אנחנו באים בכל מגרש לנצח”. על השער של קבוצתו שנפסל בתוספת הזמן אמר לם: “אני צריך לראות את זה עוד פעם, זה חלק מהכדורגל. שיחקנו מול קבוצה שנלחמת על החיים שלה. פספסנו שתי נקודות כי היינו עדיפים על מכבי פ”ת ואני עדיין מאוכזב מהתוצאה, מגיע לאוהדים יותר. הצוות שלי והא צוות נתנייתי, כולם נתנייתים. חבל על התיקו הזה, היה משחק טוב שלנו והגענו להרבה מצבים. אני חושב שנהיה בפלייאוף העליון”.
3 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם
(שחר גרוס)
אביב אברהם שיתף: “היה משחק מאוד קשה, יוצאים קצת מאוכזבים בסוף אבל הפנים קדימה למשחק הבא. קורים דברים טובים, אנחנו בתקופה טובה והאנרגיות טובות. אנחנו שמחים, לא יודע אם מרגישים את הלחץ של הפלייאוף העליון אבל זאת מטרה שסימנו ואנחנו רוצים לעמוד בה. בסופו של דבר אחרי התקופה האחרונה והשינוי שעברנו זאת כן מטרה ריאלית”.
בנוסף, אירוע מיותר נרשם במשחק, כאשר כרוז המארחת התעמת עם אנשי היהלומים, ששהו ליד הספסל של בני לם. לטענת אנשי האורחת, הכרוז של המלאבסים איים עליהם, לאחר שהם מחו בפני השופט, יגאל פריד, בדרישה שישלוף כרטיס צהוב לאחד משחקניו של ניר קלינגר אחרי עבירה שביצע.