1 צפייה בגלריה
לואיס סוארס וז'ואאו פליקס חוגגים
לואיס סוארס וז'ואאו פליקס חוגגים
לואיס סוארס וז'ואאו פליקס חוגגים
(רויטרס)
המחזור ה-25 ב’לה ליגה’ בינתיים עומד בהחלט בציפיות. אתלטיקו מדריד חזרה לנצח ונראתה נפלא כשגברה 0:3 על אוססונה, בעוד שגם ויאריאל דרסה עם 1:4 על גרנאדה. בתחתית קאדיס וחטאפה סיימו ב-1:1. המשחקים, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודרו בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.

אוססונה – אתלטיקו מדריד 3:0

לאחר ה-1:0 המביך ללבאנטה, החבורה של דייגו סימאונה הציגה יכולת משכנעת בדיוק בזמן ורגע לפני המפגש הקריטי מול מנצ’סטר יונייטד בשמינית גמר ליגת האלופות. ז’ואאו פליקס פתח עבור הקולצ’ונרוס כבר בדקה השלישית כשנגח לרשת ובדקה ה-59 הפורטוגלי בישל ללואיס סוארס את ה-0:2 של אתלטיקו. מי שאמר את המילה האחרונה עבור האורחת היה אנחל קוראה שניצל מסירה טובה של קוקה בתוספת הזמן וקבע את תוצאת המשחק. אלופת ספרד נראתה נהדר והציגה יכולת שהזכירה נשכחות והעלתה אותה באופן זמני למקום הרביעי. היא בהחלט תזדקק לעוד תצוגה כזאת של החלוצים שלה ביום רביעי מול השדים האדומים.

גרנאדה – ויאריאל 4:1

אחרי שנפרדה ב-0:0 עם ריאל מדריד במחזור הקודם, הקבוצה של אונאי אמרי רשמה את משחקה הרביעי ברציפות ללא הפסד משחק שכלל שלושה פדלים. עד הדקה ה-28 לא נרשמו אירועים יוצאי דופן בהתמודדות, אך אז מנו טריגרוס הוכשל ברחבה וארנו דניומה העלה את הצוללת הצהובה ליתרון מהנקודה הלבנה בדקה ה-35, לאחר בדיקת VAR ממושכת. עוד לפני המחצית, בדקה ה-39, ההולנדי השלים צמד גדול. המארחת לא ויתרה על ההתמודדות וגם כן זכתה בפנדל, אותו לואיס מייה תרגם לשער מצמק בדקה ה-61.
המשחק הנפלא של דניומה נמשך, כשכבש פנדל נוסף בדקה ה-81 בדרך לניצחון קבוצתי ושלושער אישי. שבע דקות בתוך תוספת הזמן, השער הרביעי של הצהובים, והאחרון במשחק, הגיע מרגליו של מוי גומס המחליף. בעקבות הניצחון ויאריאל העלתה את מאזנה ל-39 נקודות, בעוד גראנדה הסתבכה בתחתית ונותרה רק עם 24 נקודות.

קאדיס – חטאפה 1:1

עם לואיס הרננדס בהרכב, קאדיס אירחה את הקבוצה ממדריד לקרב תחתית חשוב לשני הצדדים. כבר בדקה השישית בורחה מיוראל דייק מהנקודה הלבנה וקבע 0:1 לאורחים, אך על סף הירידה להפסקה אלברו נגרדו קבע שוויון. המארחת לא רשמה ניצחון ביתי בכל העונה ומנגד האורחת טרם ניצחה בחוץ. בסיום שתיהן שמרו על המאזנים העגומים כשנפרדו ב-1:1 מאכזב לשתיהן. קאדיס מתחת לקו האדום ורחוקה ארבע נקודות מחוף מבטחים, חטאפה שש נקודות בלבד מעליה.