3 צפייה בגלריה
צ'ינאנו אונואקו חוגג
צ'ינאנו אונואקו חוגג
צ'ינאנו אונואקו חוגג
(לילך וויס-רוזנברג)
אחרי הזכייה הסנסציוניות בגביע המדינה, בני הרצליה תשוב הערב (ראשון) לליגה ותצא למשחק חוץ נגד הפועל חיפה שמחפשת לשפר עמדות בטבלה. הפיינליסטית בגמר, הפועל תל אביב, תנסה להתאושש מהפסד מול נועלת הטבלה, מכבי ראשון לציון. באר שבע תנסה לנצח את נס ציונה ולהתרחק מקרבות התחתית.

הפועל חיפה – בני הרצליה ( רוממה, 18:00)

כאמור מחזיקת הגביע תנסה להמשיך את העונה המופלאה שלה גם בליגה ולנצח את החבורה העיקשית של אלעד חסין. האדומים נעצרו אחרי שלושה ניצחונות רצופים במחזור הקודם כשהפסידו למכבי ראשון לציון. בשישה משבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, המאחרת היא זו שניצחה כאשר ניצחון החוץ האחרון היה של הרצליה בשנת 2001.

מכבי ראשון לציון – הפועל תל אביב (בית מכבי, 18:30)

אחרי ההפסד הכואב בגמר הגביע, החבורה של דני פרנקו תנסה להתאושש בליגה ולהיצמד לצמרת הגבוהה. האדומים הפסידו במשחק הליגה האחרון לבאר שבע והם בחלט ינסו להימנע מהפסד נוסף. ראשון לעומת זאת, רשמה ניצחון ביתי ראשון העונה במחזור הקודם כאשר גברה על הפועל חיפה. הכתומים ניצחו את התל אביבים בארבעת המפגשים האחרונים שהתקיימו בין הקבוצות בבית מכבי.
3 צפייה בגלריה
ג'ייקובן בראון
ג'ייקובן בראון
ג'ייקובן בראון
(איציק בלניצקי)

הפועל באר שבע – עירוני נס ציונה (קונכיה, 18:15)

אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים, הדרומיים רשמו הפסד ביתי מול הפועל ירושלים שהם שקולעים 58 נקודות בלבד עם שפל עונתי של 9 סלים בלבד לשתיים. גם נס ציונה הפסידה במחזור הקודם כאשר הובסה על ידי הופעת אילת ורשמה הפסד שלישי בארבעת משחקי הליגה האחרונים. בקרב בין הקבוצות היתרון נוטה בבירור לכתומים שניצחו בשלושת מארבע המפגשים האחרונים בין הקבוצות.
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר שבע מרוצים
שחקני הפועל באר שבע מרוצים
שחקני הפועל באר שבע מרוצים
(שחר גרוס)