3 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי
(שחר גרוס)
אחרי ההפסד לנתניה לפני שני מחזורים והתיקו 1:1 מול אשדוד במחזור הקודם, הפועל באר שבע המשיכה ביכולת הרעה והערב (שבת) נפרדה ב-0:0 מאכזב מול עירוני קריית שמונה, שרצתה להמשיך במומנטום אחרי הניצחון 1:2 על מכבי חיפה במחזור הקודם. בסיום ההתמודדות מאמני שתי הקבוצות, רוני לוי וסלובודאן דראפיץ’ שיתפו בתחושותיהם.
דראפיץ’ פתח: “קודם כל הייתה מחצית טובה שלנו, השנייה לא הייתה טובה מבחינתנו. אנחנו מרוצים מנקודה בטרנר. להוציא משלוש קבוצות גדולות ארבע נקודות זה טוב. נמשיך לעבוד. אי אפשר להסביר למה נעלמנו במחצית השנייה, חלק מהשחקנים רק עכשיו נכנסים לכושר. החילופים שלי לא הוכיחו את עצמם. נחפש נקודות במקום אחר, אבל נקודה בטרנר זה בסדר גמור בשבילנו”.
על ההזדמנות שפוספסה לצמק את הפערים בקרב על הפלייאוף העליון, המאמן הגיב: “כל עוד יש נקודות ואפשרות, אנחנו נלחם על הפלייאוף העליון. זה יהיה בלתי רגיל אם נגיע לשם, השאיפה של המועדון זה להיות שם. בנימה אישית, אמרתי גם שבוע שעבר שהריב עם איזי לא היה הכי נעים, אבל יש קבוצה שצריכים לטפל בה. בכל זוגיות יש ריבים, נטפל בזה בצורה הטובה ביותר עבור המועדון”.
3 צפייה בגלריה
סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ'
(מרטין גוטדאמק)
רוני לוי דיבר גם כן בסיום: “ציפינו לנצח ואנחנו תמיד שואפים לנצח בבית. הקהל דחף אותנו בצורה מצוינת. השחקנים עשו הכל חוץ מהמסירה האחרונה והבעיטה האחרונה. מאכזב. יש עוד דרך ארוכה. הגישה של השחקנים והקבוצה מאוד מעודדת”.
המאמן נשאל על אוהדי הקבוצה וקריאות ההתפטרות לעברו: “האוהדים ראו שהקבוצה נחושה ומשקיעה וראו שאנחנו משחקים טוב, בגלל זה הם תמכו בנו. האוהדים נותנים הרבה כוח לקבוצה. שיחקנו נגד קבוצה שניצחה את מכבי חיפה, עשינו את המקסימום. לא שיחקנו נגד קבוצת נוער, אלא נגד קבוצה במומנטום חיובי. מה אני אכנס ואשים גול? מה אני אעשה? הפועל באר שבע מדברת בעד עצמה. עשינו סיבוב בלי הפסד. לפעמים יש ימים פחות טובים. אנחנו עושים ריצה ארוכה, נקווה להמשיך בקצב טוב. כמובן באופן טבעי תמיד מקווים שהיריבות בצמרת יפלו, אבל אנחנו מתרכזים בעצמנו”.
3 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי
(מרטין גוטדאמק)
איתמר שבירו שיתף על המפגש: “אנחנו חושבים שנראנו טוב, שיחקנו נגד הקבוצה הראשונה או השנייה הכי טובה בארץ. השגנו ארבע נקודות משתי קבוצות מצוינות. שיחקנו טוב, גם אם זה היה נראה פחות טוב במחצית השנייה. תמיד כיף לשחק בטרנר, מועדון מדהים וקהל מדהים. מאוד מרגש לשחק פה, אבל אני מוכיח בשביל עצמי ולא בשביל קבוצה. הנתק? אנחנו רואים את זה רק מהתקשורת. סלובו מדהים ואיזי מדהים, זכינו בשניהם. לחזור לבאר שבע? אני רוצה להיות איפה שיעשה לי טוב”.
רמזי ספורי גם כן התייחס: “אין ספק שהתיקו מאכזב. באנו מהדקה הראשונה לנצח את המשחק, אכזבנו את עצמנו ואת הקהל. הקהל נתן דחיפה אדירה, לא זוכר דבר כזה. הגענו להרבה מצבים, אבל לא הצלחנו לנצל את זה. אנחנו סגל חדש, אני שמח על המצב שאנחנו נמצאים בו. צריך להתחבר יותר ואנחנו יכולים לעשות יותר בעתיד. ויטור? לא מתייחסים לשחקנים שלא נמצאים, מי שהיה בעמדה שלו נתן עבודה טובה”.