4 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
(איציק בלניצקי)
כנראה של-1:2 של בית”ר ירושלים על מכבי פתח תקווה בשבוע שעבר לא הייתה יותר מדי משמעות, כאשר שחקניו של יוסי אבוקסיס חזרו לסורם הערב (שבת), נכנעו 1:0 להפועל חדרה והמשיכו להסתבך בתחתית ליגת העל.
יוסי אבוקסיס אמר בסיום: “אני לא חושב שנראנו לחוצים, היינו קצת לא מדויקים בחלק האחרון של המגרש. זה לא נותן נקודות להחזיק בכדור. שיחקנו הרבה פעמים טוב עד השליש האחרון, הגענו לשלושה מצבים טובים לכבוש. זה לא משחק שהגיע לנו להפסיד בו, אני חושב שהשחקנים נתנו הכל. היינו לא מדויקים, אנחנו רוצים להיות תכליתיים ולהביא נקודות. יחד עם זאת, היינו בהרבה מצבים טוב היום. לא שיחקנו מצוין כי לא הגענו להרבה מצבים אבל שיחקנו טוב היום כי שלטנו, לחצנו ולא נתנו להם להגיע למצבים”.
עוד הוסיף אבוקסיס: “אנחנו מנסים להביא נקודות, אחוזי החזקה לא מעניינים אותנו. שלטנו אבל לא הבאנו נקודות ונצטרך להביא את זה במשחקים הבאים. נצטרך לעשות את זה בדרך הקשה, כולם קרובים האחד לשני, התחתית מאוד צפופה ונצטרך להביא נקודות”.
4 צפייה בגלריה
לירן רוטמן
לירן רוטמן
לירן רוטמן
(איציק בלניצקי)
אוראל דגני שיתף: “אנחנו בתחתית וצריכים כל נקודה. זה שהקבוצות השניות לקחו נקודות זה בסדר, אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו. אם נעשה את העבודה שלנו ונהיה טובים אנחנו נישאר בליגה. חדרה היו טובים, הם במומנטום אדיר. אני לא חושב שהם הגיעו ליותר מדי הזדמנויות היום, לחצנו אותם והיה חסר לנו את הגול. ברור שאנחנו צריכים לאגור הכי הרבה נקודות ויש לנו משחקים מאוד קשים”.
עוד אמר הבלם: “אני חושב שבמשחקים האחרונים אנחנו נראים הרבה יותר טוב וקשה מאוד להגיע מולנו להזדמנויות. כולם עובדים ואני יכול להגיד שכולם נתנו את כל מה שיש בהם. אם נמשיך ככה אני מאמין שנישאר בליגה. יוסי (אבוקסיס) נתן הרגשה טובה בבית”ר ויש אנרגיות טובות, אני מעדיף לא לדבר על מאמנים יותר מדי, אנחנו נראים טוב יותר”.
4 צפייה בגלריה
אוראל דגני
אוראל דגני
אוראל דגני
(רדאד ג'בארה)
מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי אמר: “אני לא יודע אם מה שאנחנו עושים מנוגד לכל היגיון אבל השחקנים שלי גיבורים אמיתיים. זה כל שבוע לבוא ונגד כל ההיגיון לתת הצגות ומשחקים טובים. הם נלחמים ואני מעריץ אותם וגאה בהם. אנחנו צריכים להשלים את המשימה. לא אתן לאף אחד לחגוג ואוריד את כולם לקרקע כי צריך להשיג עוד 2-3 נקודות ומי יודע. אבל בלי שום קשר, המטרה שלנו עכשיו היא לשחק יותר טוב. בחצי ראשון שיחקנו פנטסטי ובחצי שני מעט ירדנו”.
עוד הוסיף קורצקי: “אני מאוד גאה בשחקנים, כרגע אנחנו צריכים להמשיך ואסור להסתנוור. אני אומר לשחקנים להיות צנועים ולעבוד קשה וכל אחד ישתדרג מהבחינה האישית. ידענו לשמור את הבסיס של שנה שעברה, ידענו לקדם שחקנים צעירים. שיחקו היום עם חמישה שחקנים מהנוער. מי שמכיר אותי יודע שקודם כל אני רוצה לנצח ואני מאוד שמח שזה מה שקרה”.
מקסים פלקושצ’נקו, שכבש את שער הניצחון, הוסיף: “בשביל חדרה לעשות פלייאוף עליון זה כמו לקחת אליפות לקבוצות הגדולות. עוד לא השגנו את המטרה אבל אנחנו קרובים וצריכים לעשות את זה בשבוע הבא כמה שיותר מהר. אמנם אנחנו מנצחים 0:1 אבל אנחנו מגיעים לעוד מצבים. אני לא חושב שאנחנו נופלים משום קבוצה וניצחנו את כל שאר הקבוצות שמתמודדות על הפלייאוף. אנחנו לא צריכים לתת דין וחשבון לאנשים שמבקרים. נתנו את הלב על המגרש ואני שמח שזה השתלם היום”.
4 צפייה בגלריה
מנחם קורצקי ומקסים פלקושצ'נקו
מנחם קורצקי ומקסים פלקושצ'נקו
מנחם קורצקי ומקסים פלקושצ'נקו
(איציק בלניצקי)