1 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
(רויטרס)
אחרי ההפסד בדקה האחרונה לפאריס סן ז’רמן, ריאל מדריד חזרה הערב (שבת) לסנטיאגו ברנבאו וניצחה 0:3 את דפורטיבו אלאבס מהתחתית. הבלאנקוס התקשו במחצית הראשונה ובירידה להפסקה גם ספגו קריאות בוז מהקהל, אך המחצית השנייה הייתה שונה לחלוטיןץ קארים בנזמה בישל פעמיים למרקו אסנסיו ו-ויניסיוס וקינח עם שער משלו בפנדל.
"הביקורות אחרי פ.ס.ז’ היו מוצדקות, לא שיחקנו טוב. אני מקבל את הביקורות ואנחנו ממשיכים הלאה”, אמר בסיום המאמן קרלו אנצ’לוטי. “המחצית הראשונה שלנו לא הייתה טובה, התקשינו בשליש האחרון ולא היינו אינטנסיביים מספיק. דיברנו על כך בהפסקה ובמחצית השנייה השתפרנו. היינו צריכים את המשחק הזה, היה חשוב לנו לנצח בו”.
המגן דני קרבחאל הגיב על קריאות הבוז מהקהל: “אנחנו רגילים לקבל קריאות כאלו מהאוהדים. זכותם להביע את דעתם. אנחנו מקבלים את כל הביקורת שמגיעה לנו אחרי ההפסד לפאריס סן ז’רמן. המשחק הערב היה חשוב מאוד עבורנו אחרי השבוע הקשה שעברנו, אנצ'לוטי דיבר איתנו בהפסקה וידענו מה לשנות. הראינו את זה במחצית השנייה".
כאמור, קארים בנזמה חתום על כל השערים כשכבש את האחרון ובישל את שני האחרים. יחד עם רוברט לבנדובסקי, אף שחקן בחמש הליגות הבכירות באירופה אינו מעורב ביותר שערים מהחלוץ הצרפתי. הוא כבש 18 שערים ובישל תשעה נוספים ובסך הכול היה מעורב ב-27 שערים עד כה. הפולני של באיירן מינכן כבש 26 ובישל פעם אחת.