1 צפייה בגלריה
אובמיאנג ודמבלה
אובמיאנג ודמבלה
אובמיאנג ודמבלה
(רויטרס)
אחרי שאתלטיקו מדריד הביסה 0:3 את אוססונה ו-ויאריאל ניצחה 1:4 את גרנאדה, ברצלונה יודעת שאסור לה למעוד. "חייבים לנצח", נכתב בעיתון 'מונדו דפורטיבו' על הקטלונים שיתארחו הערב (ראשון, 17:15, חי בערוץ ONE) באצטדיון מסטאייה של ולנסיה כשהם מחוץ לטופ 4 בליגה הספרדית. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
ברצלונה: מארק-אנדרה טר שטגן, סרג’יניו דסט, רונאלד אראוחו, אריק גארסיה, ג’ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס, פרנקי דה יונג, גאבי, אוסמן דמבלה, פראן טורס ופייר אמריק אובמיאנג.
בארסה תגיע למשחק כשהיא רק במקום השישי ועם 39 נקודות, בדיוק כמו לוויאריאל ושלוש פחות מאשר לאתלטיקו הרביעית, אם כי לקטלונים עדיין שני משחקים חסרים. לשמחתו של צ'אבי, הוא יקבל חזרה את רונאלד אראוחו שנכלל בסגל אחרי שהחלים מפציעה ופספס את ה-1:1 עם נאפולי. וזה משמעותי במיוחד כשג'רארד פיקה ירצה עונש השעיה, כמו גם דני אלבס.
אבל עם כל הכבוד לחזרה למסטאייה, טורס יקווה לכבוש מול ולנסיה אחרי שהרבה להחמיץ מול נאפולי ונראה שבור במיוחד אחרי שריקת הסיום. "יש לי אמון מוחלט בו", אמר צ'אבי שצפוי להמשיך עם אדאמה טראורה באגף הימני אחרי שהיה מעורב בשלושה שערים בשלושה משחקים מאז הגיע מוולבס כשבישל פעמיים וסחט פנדל. זה יהיה משחק מיוחד לא פחות, אגב, עבור אילאייש מוריבה שבחר לעזוב את בארסה ולא מצא את מקומו. הוא אמור לפתוח במרכז הקישור של ולנסיה.