3 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ' מרוצה
מלאדן קרסטאיץ' מרוצה
מלאדן קרסטאיץ' מרוצה
(רדאד ג'בארה)
מכבי תל אביב חוזרת לחיים בליגת העל: הצהובים שנמצאים במומנטום נפלא רשמו ניצחון רביעי ברציפות בליגה עם 0:2 על הפועל חיפה. המשמעות – הפער מהפועל ב”ש השנייה עומד על ארבע נקודות בלבד, כשהיא רחוקה חמש נקודות בלבד ממכבי חיפה (לה משחק חסר).
מאמן מכבי ת”א, מלאדן קרסטאיץ’, אמר בסיום: “ציפינו למשחק קשה. הקבוצה הייתה מלאת אנרגיה, הייתה לנו מחצית ראשונה רעה אבל נתנו את המקסימום במחצית השנייה. רצינו לנצח וזאת הסיבה שבמחצית הראשונה אולי עשינו הרבה טעויות בלתי מחויבות. השחקנים רצו לתת הופעה טובה וזאת כנראה הסיבה שהם עשו הרבה טעויות במחצית הראשונה. נחמיאס נפצע, עשינו שינויים במחצית השנייה שבה הכל היה יותר טוב”.
על הסיכוי של קבוצתו לחזור למאבק האליפות אמר מאמן הצהובים: “אני לא רוצה לדבר על זה עכשיו, הדבר הכי חשוב הוא שאנחנו משחקים טוב ואנחנו רוצים להמשיך ולשחק טוב. אנחנו חודשיים וחצי פה, אנחנו משתפרים ממשחק למשחק. אנחנו מרגישים את הלחץ עכשיו וזה קשה ולא פשוט”. על ההכנה לאיינדהובן וערן זהבי אמר קרסטאיץ’: “היינו טובים במשחק הראשון ואפילו חלק מהאנשים ציפו שנחטוף ארבעה או חמישה שערים. לבטח יהיה משחק קשה בחמישי אבל אל תחשבו שלא ניתן הכל”.
3 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
(רדאד ג'בארה)
מתן בלטקסה, שכבש את השער השני של מכבי ת”א, שיתף: “ידענו שבמחצית הראשונה לא שיחקנו מספיק טוב וכשעלינו לשחק במחצית דיברנו על מה צריך לשפר ולעשות טוב יותר. אני שמח שמה שקרה קרה. נגררנו לסוג המשחק שהפועל חיפה רצתה, שזה יותר מעברים. דיברנו במחצית על זה שצריך לשלוט בקצב המשחק ולהיות רגועים, סבלנות והגול יגיע. עד השנייה האחרונה לא נוותר וכל עוד אפשר ויש תאורטית סיכוי לאליפות ניתן הכל”. על עתידו אמר בלטקסה: “יש משא ומתן, מה שביני לבין ההנהלה שני הצדדים יודעים ונחכה”. על המפגש מול איינדהובן אמר הבלם: “אותי אישית זה לא מעניין יותר מדי (חזרת ערן זהבי לבלומפילד). יש פה משחק ענק, בלומפילד יהיה מלא. זה חלום של כל ילד לשחק במשחקים כאלה”.
מאמן הפועל חיפה, אלישע לוי, אמר: “60 דקות טובות שלנו, אבל שם המשחק זה לנצל הזדמנויות. לא ידענו לנצל הזדמנויות טובות, ככה אתה לא מנצח את מכבי. בסוף כבר היינו פחות מרוכזים וטובים”. על שאיפות הפלייאוף העליון אמר המאמן: “אנחנו תמיד מאמינים. כל עוד יש סיכוי, ויש סיכוי, צריך להמשיך עד הסוף. לא היה מופרך אם היינו עושים היום גול ובאים במצב אחר. כל הפסד מוריד את הסיכויים אבל הסיכוי קיים ונלך עד הסוף. היעד שלנו מההתחלה היה הפלייאוף העליון, כמו עוד קבוצות שרחוקות. אני מעדיף לעשות סיכומים תמיד בסוף, ברור שנהיה מאוכזבים אם לא נעשה את זה. צריך להאמין עד הסוף”.
3 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
אלישע לוי
(רדאד ג'בארה)
גל אראל אמר לאחר המשחק: "מאכזב מאוד, אני חושב שבמחצית הראשונה הצגנו משחק טוב. הגענו להרבה הזדמנויות ונגד מכבי אם אתה לא כובש אתה נענש. הפנים קדימה. הדרבי? הכול מתגמד, הוכחנו בשנים האחרונות גם כשמכבי חיפה מילאה את סמי עופר וגם כשאנחנו אירחנו, הראינו שאנחנו יכולים לעשות את זה. יש מה להשיג העונה. אנחנו נגיע מחצי גמר הגביע ויש דרבי, יש עוד מה להשיג העונה. הפלייאוף? לא יכול להגיד בביטחון כי צריך להיות ריאלי ולהסתכל בטבלה. נילחם כל עוד יש סיכוי תאורטי. אם ניקח 9 מ-9 אולי נהיה בפלייאוף ואם לא, נעשה מה שאנחנו יכולים בתחתון".
בין צמד המשחקים מול פ.ס.וו איינדהובן וערן זהבי בפלייאוף הקונפרנס ליג, מכבי תל אביב נתקלה גם בבעיה. רגע לפני המשחק מול הפועל חיפה בבלומפילד, הצהובים התבשרו כי אנריק סבוריט ועדן שמיר חיוביים לקורונה. שניים משחקני המפתח בקבוצה לאחרונה נמצאו חיוביים לקורונה ובעקבות זאת כמובן הם לא היו בסגל למפגש מול האדומים מהכרמל. מי שכן עלה להופעת בכורה מול הפועל חיפה הוא ז’וסוואה סה.