2 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם
(שחר גרוס)
מכבי נתניה היא אולי המאוכזבת ביותר של מחזור המשחקים הנוכחי מבין הקבוצות המתחרות על הפלייאוף העליון, כשבשבת היא איבדה נקודות מול מכבי פתח תקווה במשחק שנגמר ב-1:1 ונשרה למקום השביעי בטבלת ליגת העל.
אחרי שאיבדו את היתרון המאוחר שהשיגו ולא היו רחוקים גם מלספוג את המהפך, מי שהתאכזב במיוחד אצל היהלומים היה המאמן בני לם, ששוחח עם שחקניו באימון אתמול (ראשון) והטיח את טענותיו בפניהם.
לם הבהיר: “בדקה ה-85 אתם יכולים להיות עצמאיים. תתארגנו, תהיו קרובים אחד לשני ולא מפוזרים. אסור לכם לקבל גול כזה, אתם צריכים לקחת סמכויות לבד גם בלי המאמן”. למרות הביקורת, המאמן גם ניסה לעודד את חניכיו ואמר להם: “מכבי פתח תקווה לא ניסו ממש להניע כדור אז היה לנו קשה לעשות עליהם לחץ. אנחנו רוצים להמשיך ונמשיך בדרך הזאת (של משחק הלחץ) אבל המשחק של פתח תקווה היה שונה והקשה עלינו. גם נקודה היא בסדר ונלמד מזה. זה עדיין תלוי בנו”.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי נתניה
שחקני מכבי נתניה
שחקני מכבי נתניה
(נעם מורנו)
בנתניה מצפים לתמיכה גדולה של הקהל גם במשחק החוץ מול מ.ס אשדוד בשבת, כאשר במועדון שמחו מכך שהיריבה תגיע להתמודדות כשאין לה ממש על מה לשחק. בנושא אחר, קצב החלמתו של עמרי גאנדלמן לאחר פציעתו בגב משתפר, אבל הוא בכל אופן ירצה עונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים. אמיר ברקוביץ׳ ימשיך להיעדר עקב פציעה בקרסול.