1 צפייה בגלריה
יואב תומר ועידן ורד
יואב תומר ועידן ורד
יואב תומר ועידן ורד
(ראובן שוורץ)
הניצחון אמש של בני סכנין על הפועל נוף הגליל המחיש עוד יותר עד כמה הפלייאוף העליון בסכנה מבחינת הפועל תל אביב. ערב המשחק נגד מכבי חיפה היום (שני), האדומים מגיעים מהמקום השישי בטבלה עם הפרש שערים בלבד ממכבי נתניה השביעית וכל נקודה כעת היא קריטית במאבק על הכניסה לשישייה הראשונה.
הירידה למקום השישי גורמת לדריכות גדולה עוד יותר במועדון לקראת המשחק נגד הירוקים בסמי עופר והמטרה בקבוצה לעשות את הכל כדי לחזור עם נקודות לתל אביב. "אין ספק שזה המשחק הכי קשה בליגה", אמרו בהפועל תל אביב, "אבל נבוא עם האנרגיות והאמונה שהכול יכול להיות וכמובן ננסה לעשות את הדברים כמו שצריך. כדי לחזור מסמי עופר עם נקודות אסור לטעות, כולנו נצטרך להיות בשיא הריכוז. עברו עלינו ימים לא פשוטים בגלל הדרבי וההפסדים האחרונים, רוצים לשמח את האוהדים".
מאמן הקבוצה קובי רפואה החדיר באסיפה לקראת המשחק אמונה בחניכיו אבל ביקש מהם ללמוד מהטעויות במשחקים האחרונים, בדגש על איבודי כדור בחלק האחורי. רפואה יסתדר ללא המגן הימני בן ביטון המוצהב, כאשר את מקומו ימלא אלון אזוגי. ההתלבטות של המאמן היא בעיקר לגבי חוד ההתקפה, בין שלומי אזולאי ליואב תומר. בגלל החשיבות לחלק קדמי מהיר מבחינת רפואה, יש נטייה ללכת על תומר.
מי שצפוי להמשיך ב-11 הוא קשר הרכש מרקו יאנקוביץ' ופארליי רוסה שסגר את תנאיו בקבוצה הסינית טיינג'ין טייגר. בקבוצה בטוחים שהברזילאי ייתן את כל כולו עד הרגע שבו הסינית תפעיל את סעיף הרכישה ומעברו לאסיה יושלם.
הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, אלון אזוגי, אדי גוטליב, סיאנדה קולו, דורון ליידנר, דן איינבינדר, שי אליאס (שי אייזן), מרקו יאנקוביץ', פארליי רוסה, אושר דוידה, יואב תומר.