1 צפייה בגלריה
נועם דוברת
נועם דוברת
נועם דוברת
(איציק בלניצקי)
שביעות רצון בהפועל ירושלים מההגנה לאחר הניצחון אמש (ראשון) 65:81 על הפועל גליל עליון. המשחק שנערך בפיס ארינה היה לעיניהם הצופות של 6,548 צופים, במועדון שמחו לראות את היציעים המלאים שאוכלסו הן על ידי אוהדי הקבוצה והן על ידי צוותי הרפואה אותם אירחה הקבוצה מהבירה. בנוסף לצוותי הרפואה, עירוני נהריה שתשחק היום מול מעלה אדומים הגיעה גם כן בכדי לצפות בהתמודדות.
האדומים לבנים של יותם הלפרין סופרים כבר שני ניצחונות רצופים במסגרת הליגה ובמועדון שמחו לצאת לפגרת הנבחרות עם חיוך. בסביבת הקבוצה הסבירו שההבדל במשחק אתמול ובכלל בין שני המפגשים מול הפועל גליל עליון היה באינטנסיביות. במועדון החמיאו להגנה ולמעט הרפיון הקל ברבע השלישי, היו מרוצים.
בסביבת הקבוצה החמיאו לנועם דוברת על המשחק האחראי שהוא הציג כשהוסיפו גם שזה מרגיש שהוא מתחבר לקבוצה. מי שעוד זכו למחמאות מאנשי הקבוצה היו שחקניה הזרים של הפועל ירושלים ששיחקה אמש אך ורק עם ארבעה.
דוברת אמר לאחר המשחק: ״היה משחק קשה, התחיל מאוד קשוח וצמוד, גליל קבוצה מצוינת. באמצע הרבע השלישי התחלנו להרים את ההגנה שלנו והצלחנו לפתוח פער שהביא לנו את הניצחון בסופו של דבר כי אנחנו יודעים להביא את האיכויות שלנו ברגעים החשובים ואני שמח שהצלחנו להשיג את הניצחון הזה מול קבוצה מאוד חזקה.
“אני לא רוצה להתייחס למשברים או תקופות, היו לנו שלושה הפסדים בליגה עכשיו הצלחנו לחבר שני ניצחונות רצופים כל משחק לגופו, כמובן שיש אווירה טובה וזה עוזר אבל לכל משחק נגיע מוכנים. אני נהנה מאוד עם הקבוצה, מהרגע שהגעתי קיבלו אותי בידיים חמות. אני בא כל משחק לשחק את המשחק שלי, יהיו משחקים שאקלע נקודות ויהיו משחקים שאקלע פחות ואתרום לקבוצה בדברים אחרים, אם זה בהגנה, אם זה באסיסטים ואם זה בדברים שהקבוצה צריכה ממני״.
על הכושר בו הוא מגיע לחלון הנבחרות שיחל בשישי הקרוב אמר דוברת: ״בתחילת העונה הייתי באמת בכושר קצת פחות טוב, ידעתי שאם אמשיך לעבוד אדע לצאת מזה. עדיין צריך לעבוד כי יש דברים שאני עושה לא מספיק טוב. שמח להגיע לנבחרת וכמו כל פעם שאגיע לנבחרת אבוא לתת הכל ומקווה שאוכל לתרום גם במשחקים״.
הגארד של הלפרין שסיים את המשחק עם 16 נקודות התייחס גם למצב לאחר שנשארה להם למעשה רק הליגה: ״היו תחושות קשות אחרי שהפסדנו גם באירופה וגם בגביע, זה היה באיזושהי תקופה של שבועיים שפתאום אתה נשאר רק עם הליגה, הייתה באסה מאוד גדולה בהתחלה אבל צריך לצאת מזה, אי אפשר להתרכז בהפסדים, נשארה לנו כרגע הליגה ונעשה הכל כדי ללכת עד הסוף. ניקח את זה משחק אחרי משחק, נבוא מוכנים ולא נסתכל רחוק מדי. כרגע מתרכזים בעצמנו ובאיך להשתפר״.