1 צפייה בגלריה
מיקאל אלפונס
מיקאל אלפונס
מיקאל אלפונס
(עמרי שטיין)
אחרי שהשיגה חמש נקודות מ-12 אפשריות וכאשר מאחור מזדנבת לה מכבי תל אביב לעבר הצמרת הגבוהה עם חמש נקודות בלבד מהפסגה, במכבי חיפה ישאפו הערב (שני, 20:30) לחזור למסלול הניצחונות מול הפועל ת"א, בידיעה שגם הפועל באר שבע נמצאת במרחק נקודה.
הרכב מכבי חיפה: ג’וש כהן, מיקאל אלפונס, בוגדן פלאניץ’, שון גולדברג, חוסה רודריגס, עלי מוחמד, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, דולב חזיזה, עומר אצילי ודין דוד.
הרכב הפועל ת”א: ארנסטס שטקוס, אלון אזוגי, אדי גוטליב, סיאנדה קולו, דורון ליידנר, שי אייזן, שי אליאס, מרקו יאנקוביץ’, פארליי רוסה, אושר דוידה ויואב תומר.
במכבי חיפה מקווים שדולב חזיזה יחזור לעצמו ויציג את היכולת של פתיחת העונה. גם דין דוד ועומר אצילי יפתחו בחלק הקדמי, בעוד בהגנה מיקאל אלפונס יעלה ב-11 בצד ימין ואילו חוסה רודריגס יפתח כמגן שמאלי. נשיא המועדון, יעקב שחר, אמנם שוחח עם השחקנים על חשיבות המשחק והעובדה שאסור לאכזב את 27 אלף האוהדים הירוקים שיגיעו הערב לסמי עופר, אבל גם שחר יודע היטב שהקבוצה שלו תלויה לפני הכול בעצמה.
"הפועל ת"א משחקת כדורגל, זה משחק שמהווה צומת דרכים עבורנו. ניצחון ואנחנו פותחים פער רצוי וטוב להמשך, כל זאת ערב הדרבי. כל תוצאה אחרת עלולה להכניס אותנו ללחץ מיותר ולפתוח את המאבק לאליפות גם מול ב"ש ומכבי ת"א. אנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו וכמו שעשינו עד היום, שהיריבות יתאימו את עצמן אלינו ולא הפוך, רק ככה נוכל לזכות הערב בניצחון. בשביל לנצח אנחנו צריכים לשחק את המשחק הרגיל שלנו, רק ככה ננצח", אמרו בקבוצה. לקראת הדרבי, 30 אלף אוהדים ימלאו את סמי עופר, 27 אלף מהם ירוקים.