2 צפייה בגלריה
אביב סולומון
אביב סולומון
אביב סולומון
(מרטין גוטדאמק)
אביב סולומון, המגן השמאלי של הפועל באר שבע שפתח בהרכב בסוף השבוע נגד קריית שמונה, היה שותף בשבועות האחרונים למעשה נעלה בעיר. סולומון שמע על תושב העיר שהמקרר שלו ריק, מיהר יחד עם השוער עומרי גלזר ללכת לאחד הסופרמרקטים בעיר וקנו מוצרי בסיס ומעבר לכך בשביל אותו תושב מבוגר.
כשהגיע סולומון לביתו של אותו תושב העיר המבוגר, עלתה ההבנה שהמצב בביתו חמור מאוד, מבחינת הזנחה ובעיות תברואתיות הדורשות התערבות גדולה בהרבה. סולומון החל לפעול בנוגע לעזרה והצליח לגייס תרומות, כמו כן קיבל סיוע מארגון 'נאיר', הפועל לסייע לכל אותם אנשים 'שקופים' הזקוקים לעזרה מיידית.
ארגון נאיר קם בשנת 2019 במטרה להאיר בפינות חשוכות שקיימות בכלל האוכלוסיה המגוונת בעיר באר שבע בפרט ובדרום בכלל. בזכות הפנייה של אביב סולומון לארגון, הצליחו כל המעורבים לעשות שינוי מקצה לקצה בביתו של האיש.
צפו בסיוע של אביב סולומון וארגון נאיר
"זאת זכות גדולה שיש לנו שחקן כמו אביב סולומון", אמר גורם בבאר שבע, "הוא יכל להסתפק רק במצרכים ולהמשיך בחייו, אבל בחר לעשות את הכול כדי לעזור לאיש הזקן. הוא חקר ובדק מה צריך לעשות כדי לשפר את המצב, עד שהצליח לארגן תרומות ועזרה כדי לעשות שינוי. גאים בו".
יאיר שושן, יו"ר ארגון 'נאיר', סיפר על ההירתמות של אביב סולומון: "בפרויקט השיפוץ הזה אביב סולומון היקר שלנו לימד אותנו וחיזק את המסר העיקרי של ארגון נאיר, אם יש לך הזדמנות לעזור למישהו שמבקש סיוע, תתעניין יותר, תנסה לסייע מעבר, זה יגרום לך ליהנות יותר ממה שעשית ולהרגיש משמעותי יותר בעולם".
2 צפייה בגלריה
אבי חג'בי
אבי חג'בי
אבי חג'בי
(ארגון נאיר)