1 צפייה בגלריה
פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג
(רויטרס)
לא מעט תהיות עלו כאשר ברצלונה החליטה בפוטו-פיניש של חלון ההעברות בינואר לצרף את פייר-אמריק אובמיאנג. אחרי שהסתכסך עם מאמנו והקהל בארסנל וגם סבל מבעיה לבבית כשהיה עם נבחרתו, החלוץ הגאבונזי הגיע לאחד המועדונים הלחוצים ביותר בעולם. ב’מונדו דפורטיבו’ ערכו ראיון נרחב עם השחקן והוא יפורסם במלואו בהמשך השבוע, ובינתיים יש כמה ציטוטים מעניינים.
כנראה שאובמיאנג שמע את הלחשושים בדבר הגעתו לברצלונה והוא דאג להשתיק כשכיכב עם שלושער גדול ב-1:4 של הקטלונים על ולנסיה. החלוץ התייחס לעומס שנוצר בחלק ההתקפי, כשכזכור מלבדו הגיעו גם פראן טורס ואדאמה טראורה וגרמו לכאב ראש חיובי עבור צ’אבי. “אני תמיד מוכן לתחרות בסגל, זה טוב ומוציא את המקסימום”, אמר וגם נשאל על האפשרות שארלינג הולאנד יגיע: “הוא אחד השחקנים הטובים בעולם. שחקן גדול ומהיר, זה יהיה כבוד גדול לשחק איתו כאן”.
אובמיאנג התייחס גם לנושא אוסמן דמבלה, עמו חלק חדר הלבשה בדורטמונד לפני חמש שנים: “למען האמת, הוא שלח לי הודעה כדי לברר האם אני מגיע לקבוצה. הוא שחקן מדהים וזה נהדר לשחק איתו שוב, הוא נהדר כשחקן התקפה ואחד הטובים ביותר כשהוא עם הכדור. מיד כשהגעתי אמרתי לו שהוא חייב להישאר. האם יחדש חוזה? הכול אפשרי”.