1 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
קובי רפואה
(עמרי שטיין)
אחרי המהלומה הלא פשוטה שספגה בדרבי הדרמטי מול מכבי במחזור שעבר, הפועל תל אביב המשיכה גם הערב (שני) לאבד גובה במאבק הקריטי על הפלייאוף העליון. הפעם, האדומים של קובי רפואה החזיקו מעמד במשך מחצית אחת, אך כשלו בשנייה ונכנעו לבסוף 2:0 בסמי עופר למכבי חיפה.
רפואה אמר: “מבחינה התקפית לא היינו קיימים, לא סיכנו את השער. הפס האחרון לא הגיע, ידענו שזה יהיה משחק קשה ובאנו גם לשחק התקפי, אבל משום מה זה לא קרה וזו האחריות שלי. ננסה לעשות הכול כדי להיות בפלייאוף העליון. לא לפתוח עם דן איינבינדר? החלטה מקצועית בלבד, היו שיקולים ואמרתי לו את זה”.
“ניסינו לשחק בהתקפות מעבר על מהירות, השיקול היה לחטוף כדורים ולצאת מהר, זה לא עבד. ידענו את החוזקות שלהם ונפלנו בזה, אבל המשחק ההתקפי שלנו מאכזב אותי. לוקח את האחריות על היום, יש לי חלק גדול בזה. נרים את השחקנים, לא עושים חישובים בנקודות ורוצים להתאושש. הפועל ב”ש? קבוצה מצוינת, אבל אנחנו מועדון מספיק גדול כדי להתמודד ולהביא נקודות. השופטים? שיהיו בריאים, זה הכול”.
אושר דוידה הוסיף: “חצי שני הם לחצו אותנו יותר ונשכבנו אחורה, אז בסוף הגיע הגול אבל דווקא ממצב נייח. לא חושב שזו היכולת שלנו, יש לנו מטרה להגיע לפלייאוף העליון וזה לא משנה מה היה. לא הייתי קורא לזה משבר, צריכים לשמור על המקום שלנו ואנחנו צריכים את הקהל איתנו, שימשיך לדחוף אותנו”.