1 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי
(עמרי שטיין)
אחרי הניצחון 0:2 על הפועל ת”א הערב (שני) באצטדיון סמי עופר, כוכב מכבי חיפה, עומר אצילי, התייחס בחשבון האינסטגרם לנושא ארגוני האוהדים של הירוקים והסביר על היחסים איתם – אחרי שנה לא פשוטה שכנראה הגיעה לסיומה עם חיבור בין הצדדים.
אצילי כתב: “לפני יותר מהשנה כשהגעתי לכאן נפגשתי עם נציגי הארגונים, הם הסבירו לי את עמדתם ודרכם ואיחלו לי בהצלחה. לפני כחודש נפגשנו שוב, והחלטנו שמשאירים את העבר מאחור. רק מכבי חיפה”.
למעשה, כאשר אצילי הגיע לפני כשנה למכבי חיפה הוא עורר דעות חלוקות בקרב היציעים ולא זכה לקונצנזוס בין יושבי סמי עופר. אצילי היה השחקן היחיד ללא שיר ייחודי ובארגוני האוהדים החליטו שלא לעודד אותו, אך כעת כאמור, היחסים בין הצדדים התקרבו.
הודעת ארגון “הקופים הירוקים”: “כשעומר הגיע ישבנו לשיחה בה השמענו את עמדתנו על הגעתו מהסיבות הברורות. עומר הבין וכיבד את זה מאוד. לאורך כל הדרך עומר ידע שהצלחתו היא הצלחתנו, אך יחד עם זאת נשארנו נאמנים לדרכנו. הוא הוכיח את עצמו ברמה המקצועית, בהתנהלות, בגישה ובמחויבות לאורך תקופה ארוכה. לכן, לפני כחודש נפגשנו שוב מתוך כוונה לסיים את הנושא ולהשאיר את המשקעים מאחור”.