1 צפייה בגלריה
ויקטור אוסימהן
ויקטור אוסימהן
ויקטור אוסימהן
(רויטרס)
הליגה האיטלקית לוהטת מתמיד. אחרי שש הקבוצות המובילות בטבלה איבדו עד כה נקודות במחזור ה-26, הערב (שני) הגיע גם תורה של נאפולי למעוד. הפרטנופיי סיימו ב-1:1 מאכזב מול קליארי שנאבקת על חייה ופספסו הזדמנות לעלות למקום הראשון בטבלה ולעקוף את מילאן ואינטר.
לוצ’אנו ספלאטי העניק למספר שחקנים מנוחה לפני משחק הגומלין בליגה האירופית מול ברצלונה וכמעט שילם על כך. אחרי 58 דקות מאופסת, אלסדנרו דיולה בישל לגסטון פריירו שהעלה את הקבוצה המארחת ליתרון מוצדק. נאפולי הרגישה כי היא בדרך הבטוחה להפסד, אך בדקה ה-87 האיש שלה למשימות מיוחדות, ויקטור אוסימהן, התרומם מעל כולם ונגח לרשת את שער השוויון, שקבע חלוקת נקודות.
כאמור, נאפולי נותרה במקום השלישי והיא רחוקה שתי נקודות ממילאן המוליכה. קליארי נותרה מתחת לקו האדום, אך השוותה את מספר הנקודות לזה של ונציה הנמצאת מקום אחד מעליה. גם אודינזה רחוקה כעת רק שלוש נקודות ונראה כי קרבות ההישרדות ימשכו עד לסיום העונה.

בולוניה – ספציה 1:2

ספציה, קבוצתו של סוף פודגארנו, שפעם נוספת לא נכלל בסגל למשחק, נכנע 2:1 בחוץ לבולוניה והסתבכה מעט בקרבות התחתית. פתיחת המשחק דווקא העירה פנים לאורחים שעלו ליתרון כבר בדקה ה-11 מרגליו של ריי מנאיי, שכבש את שערו השלישי העונה בליגה. עוד לפני סיום המחצית הראשונה, מרקו ארנרטוביץ’ הוותיק כבש ואיזן את התוצאה. ספציה הרגישה את הנקודה מתקרבת, אך האוסטרי השלים צמד בדקה ה-84 והעניק לקבוצתו ניצחון. בולוניה נותרה במקום ה-13 והיא במרחק ביטחון מהקו האדום. ספציה לעומת זאת, רחוקה 4 נקודות בלבד מהמקום המוביל בסיום העונה לליגת המשנה.