4 צפייה בגלריה
איבן קראציץ' מעל שי נתן
איבן קראציץ' מעל שי נתן
איבן קראציץ' מעל שי נתן
(הדר ואן קולא איגוד הכדוריד)
המחזור ה-6 והסיבוב השני בשלב הבתים בליגת ווינר בכדוריד נפתח הערב (שני), כאשר הפועל ראשל"צ שוב הייתה בעמדת ניצחון מול האלופה מכבי ראשל"צ, אבל הפעם ירמי סידי מנע זאת ממנה וקבע 28:28 בדרבי שני שנערך תוך שבוע (בקודם מכבי ניצחה 30:31 משער של ברנקו קנקרש שתי שניות לסיום).
הפועל אשדוד, השנייה בטבלה, חזרה מחולון עם ניצחון 31:34, והגדילה את היתרון ממכבי ראשל"צ לנקודה, אבל הראש שלה לגמרי במשחק המסקרן ביום שישי מול א.ס רמת השרון המוליכה, שהתאוששה מההפסד הראשון של העונה בחולון - וחזרה עם ניצחון 29:37 מקרית מוצקין.
בבית התחתון, מכבי דימונה מחקה פיגור של שלוש נקודות לנקודה בלבד מנס ציונה ומחבל אילות שמעל הקו האדום, לאחר שניצחה את נס ציונה 27:32. בני הרצליה לא התקשתה וחזרה מבירת הנגב עם 31:39 מול מ.כ באר שבע, שמעשית סיכוייה לשרוד בליגה הבכירה קרובים לבלתי אפשריים (מינוס 8 נקודות מהקו האדום).

בית עליון

מכבי ראשל"צ - הפועל ראשל"צ 28:28 (9:12) שני מפגשים ביניהן במרחק של שבוע, והפועל יוצאת מתוסכלת פעמיים, כששמטה מידיה ניצחונות. בשני שעבר היא הוליכה כבר ב-6 שערים, אבל שער ניצחון של ברנקו קנקרש שתי שניות לסיום קבע 30:31. הערב, הפועל כבר הוליכה בשני שערים בדקות האחרונות, אבל האקס של האדומים, ירמי סידי, הוא שחקן של רגעים גדולים והשווה 35 שניות לסיום.
הרבו לכבוש במכבי: סידי סיים עם 10 שערים, צורף עם 5, קראציץ' 4, קנקרש 3. פישלוביץ' עם 10 עצירות ב-29 אחוזים.
הרבו לכבוש בהפועל: צייטלר וחממי 6 כ"א, פאסיץ' 5. דמירוביץ סיפק 11 עצירות. שופטים אלדד פלד ויוסי ימיני.
4 צפייה בגלריה
אראל צייטלר מול רותם סגל
אראל צייטלר מול רותם סגל
אראל צייטלר מול רותם סגל
(הדר ואן קולא איגוד הכדוריד)
מ.כ יובלים חולון - הפועל SP אשדוד 34:31 (19:18) חולון הייתה זו שהפתיעה את אשדוד במחזור פתיחת העונה עם ניצחון בעיר הנמל, ובהמשך למפגשים קודמים - אפשר היה לצפות למשחק צמוד בין השתיים - בטח אחרי שחולון הנחילה הפסד בכורה לרמה"ש, ואשדוד הגיעה לאחר הפסד 25:24 למכבי ראשל"צ. בסיום - אשדוד שומרת על המקום השני (26 נק'), ומתכוננת למשחק שבו תארח את המוליכה רמה"ש. חולון מצידה נותרת במקום הרביעי. אור לוי סיים עם משחק אישי מצוין במספרים כפולים עם 11 שערים. סטפן איליץ' וריסטו וויצ'יץ' הובילו את אשדוד עם 8 שערים כ"א.
מכבי קרית מוצקין - א.ס רמת השרון 37:29 (19:13) רמה"ש לא התרגשה מהפסד הבכורה שלה ביום שישי בחולון, והייתה טובה באופן משמעותי ממוצקין לאורך כל המשחק - אותו סגר מילאן פאבלוביץ' ביתרון של 8 שערים בשניית הסיום. האתגר הבא של רמה"ש הוא כמובן המפגש מול אשדוד ביום שישי. מוצקין רושמת מנגד הפסד שישי בבית העליון.
4 צפייה בגלריה
עומר גרא מאשדוד נעצר בהגנת חולון
עומר גרא מאשדוד נעצר בהגנת חולון
עומר גרא מאשדוד נעצר בהגנת חולון
(איתי אניג'ר)

בית תחתון

מכבי דימונה - א.כ נס ציונה 27:32 (14:14) דימונה יכולה לנשום אוויר. היא עדיין בתמונת ההישרדות בזכות הניצחון הערב. אחרי מחצית ראשונה שהסתיימה בשוויון, המחצית השנייה הייתה תצוגת תכלית של החניכים של אמיר דן מול אלו של סער פרנקל. יותם טל סגר משחק נהדר עם 8 שערים. איליה פטרוביץ' ומרקו קאמפר הוסיפו 5.
4 צפייה בגלריה
שחר לוי במפגש בין חולון לאשדוד
שחר לוי במפגש בין חולון לאשדוד
שחר לוי במפגש בין חולון לאשדוד
(איתי אניג'ר)
מ.כ באר שבע - בני הרצליה נאפיס 39:31 (19:15) הניצחון היחיד שבאר שבע השיגה העונה היה במשחק הקודם בבית התחתון בהרצליה, אבל אם מישהו האמין שזה יעניק להם את ההשראה לעוד אחד - הרצליה הגיעה היום תכלתית לבירת הנגב. ולדיצה סטויאנוביץ' ביסס יתרון של 8:13 כבר בדקה ה-20. ירדן פרנקו עוד צימק אותו ל-16:13, אבל פערי האיכות ובעיקר השבירה של באר שבע הכריעו. סטויאנוביץ' ותומר טואג הובילו את הרצליה עם 7 שערים כ"א, דושאן אנדרייביץ' הוסיף 6 ובן ליברטי ואסף אוחיון סיימו עם 5 כ"א.