5 צפייה בגלריה
מצטיין המחזור ה-25
מצטיין המחזור ה-25
מצטיין המחזור ה-25
(גרפיקה: ניסים ימין)
פייר אמריק אובמיאנג כיכב עם שלושער גדול ב-1:4 המרשים של ברצלונה על ולנסיה במסטאייה וסוף סוף הפיח תקווה באוהדי ברצלונה כי נמצא מחליף ראוי ללואיס סוארס. במחזור כתיקונו שחקנה של הבלאוגרנה היה מוכתר ללא כל תחרות למצטיין המחזור, אבל לרוע מזלו היה עוד חלוץ שלהט בסוף השבוע ולקח על חשבונו את התואר השבועי, אחרי שצבר יותר נקודות ב-LaLiga Fantasy ONE – ליגת החלומות הרשמית של הליגה הטובה בעולם.
משחקי הליגה הספרדית משודרים בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
להורדת האפליקציה באייפון לחץ כאן
להורדה האפליקציה באנדרואיד לחץ כאן
אנחנו מדברים ארנו דניומה מוויאריאל, שכבש גם הוא שלושער ב-1:4 של ויאריאל על גרנאדה, ועקף את החלוץ הגבונזי בסיבוב. אז כמו בסיומו של כל מחזור בליגה הטובה בעולם, הגיע הזמן לסיכומים: נגלה לכם מי הם ה-10 שהצטרפו אל ההולנדי/ניגרי בהרכב של המחזור בלה ליגה פנטזי? מי הם 11 השחקנים המשתלמים ששובצו בהרכב הרווחי? וגם: הטבלה המעודכנת של ליגת השדרים והפרשנים של לה ליגה פנטזי בערוץ ONE.

השחקן המצטיין: ארנו דניומה – 21 נקודות

חלוץ ויאריאל כמעט ושילש את מספר הנקודות שרשם עד כה העונה (93) כשעד למחזור הנוכחי, הניקוד הגבוה ביותר שסיפק עמד על 15 נקודות במחזור השמיני. לצד שלושת השערים שהקנו לו 12 נקודות, דניומה צבר שתי נקודות על 90 הדקות שרשם, נקודה על בישול שלא נוצל, שתי נקודות על ארבע בעיטות למסגרת, עוד שתיים על ארבעה דריבלים מוצלחים ושלוש נקודות בונוס. נקודה אחת ירדה ממאזנו בעקבות הכרטיס הצהוב שספג.

נבחרת המחזור: 149 נקודות

בניגוד למחזור הקודם, הפעם הנבחרת כללה לא מעט שמות גדולים ונציגות מכובדת לקבוצות הצמרת. יחד עם דניומה ואובמיאנג, שצבר 16 נקודות, ניצב כצלע השלישי בהתקפה קארים בנזמה, שלמרות שהסתפק בשער אחד צבר יותר נקודות מחלוץ ברצלונה (17). בקישור ניצבו איקר מוניאין שניצח על החגיגה של אתלטיק בילבאו בדרבי הבאסקי (16), קוקה מאתלטיקו מדריד (11), צ’רבי מסלטה ויגו (12) וסרחיו קנאלס מבטיס (11).
את החוליה ההגנתית הרכיבו ויויאן כנציג השני של בילבאו (13), אלכס מורנו כנציג השני של בטיס (11) ופראן גארסיה מראיו וייקאנו. בשער ניצב, סוף סוף, יאן אובלאק, שחווה עונה פחות טובה ממשמעותית מזאת שעברה עליו אשתקד (10).
5 צפייה בגלריה
ההרכב של המחזור
ההרכב של המחזור
ההרכב של המחזור
(מערכת ONE)

ההרכב המשתלם: 77 נקודות

באופן דיי נדיר, במחזור הנוכחי לא היה שחקן אחד שהצליח להשתלב בשתי הנבחרות. דני קרדנס עומד בשער עם ארבע נקודות, כשמלפניו חברו לקבוצה אוסקר דוארטה (6) אוסקר חיל מאספניול (8), אוסקר דה מרכוס מבילבאו (7) והיחיד שלא עונה לשם אוסקר בעורף, ז’אומה קוסטה ממיורקה (6). בקישור אפשר למצוא את מוי גומס מוויאריאל (8), הקטור הררה מאתלטיקו (7), ג’ייסון מאלאבס (6) ואניס בארדי מלבאנטה (6). הצמד ההתקפי מורכב מקריז’ו מאלצ’ה (7) ואלכס ברנגר מבילבאו (12).
5 צפייה בגלריה
הנבחרת הרווחית של המחזור
הנבחרת הרווחית של המחזור
הנבחרת הרווחית של המחזור
(מערכת ONE)

ליגת השדרים והפרשנים של ערוץ ONE

5 צפייה בגלריה
ליגת השדרנים והפרשנים
ליגת השדרנים והפרשנים
ליגת השדרנים והפרשנים
(מערכת ONE)
5 צפייה בגלריה
ליגת השדרים והפרשנים
ליגת השדרים והפרשנים
ליגת השדרים והפרשנים
(מערכת ONE)
עדיין לא הצטרפתם לטירוף? זה בדיוק הזמן לעשות זאת וגם להתחיל לעקוב אחרינו מקרוב ברשתות החברתיות, עם עמודי הפייסבוק והאינסטגרם החדשים של LaLiga Fantasy ONE, שם תוכלו להתעדכן בכל המתרחש בליגה הספרדית בהקשר ליגת החלומות וגם לשאול אותנו כל מה שמעניין אתכם לדעת.