2 צפייה בגלריה
גוסטבו מרמנטיני
גוסטבו מרמנטיני
גוסטבו מרמנטיני
(מרטין גוטדאמק)
המכות לא מפסיקות לנחות על הפועל באר שבע. אמש (שני) במועדון התבשרו על נדבק נוסף בקורונה, הבלם הפורטוגלי, מיגל ויטור. במועדון אישרו לשחקן לנצל את ההרחקה שלו במחזור האחרון ולהמריא לחופשה קצרה בפורטוגל, ובכך לקחו סיכון שיידבק בנגיף, מה שקרה לרוע מזלם.
במועדון צצה ביקורת ותמיהה נוכח לקיחת הסיכון שוויטור ידבק במהלך החופשה. "מיגל יצא לחופשה בהסכמת כולם. זה חוסר מזל ועיתוי בעייתי, אבל יכול להיות שהוא גם נדבק בארץ", אמר גורם בבירת הנגב.
ויטור עבר בדיקה עם נחיתתו בארץ ביום ראשון האחרון ולמרות שהתשובה חזרה חיובית, אם לא יצוצו תסמינים הוא עשוי לצאת מבידוד ביום שישי או שבת בבוקר. בכל מקרה, הוא לא יוכל להתאמן עם הקבוצה עד אז, מה שיוצר בעיה מבחינת רוני לוי, שבנה על חזרתו למרכז ההגנה במשחק החשוב נגד הפועל תל אביב. איאד אבו עביד יחזור להרכב אחרי שריצה עונש של צהובים ואמור לפתוח במקום אור דדיה המוצהב, אבל אם חאתם עבד אלחמיד לא יהיה כשיר, המאמן יצטרך לאלתר.
במועדון עדיין דרוכים לקראת ההחלטה הסופית בעניין שחקן הרכש, גוסטבו מרמנטיני. כפי שפורסם אתמול ב-ONE, הברזילאי, שהגיע ברגע האחרון של החלון, ערך אתמול בדיקה נוספת בבית החולים סורוקה ובשעות הקרובות צפויה להתקבל ההחלטה של מספר מומחים. בבאר שבע מחזיקים אצבעות שהתוצאות יראו כי מרמנטיני כשיר לחזור לאימונים.
2 צפייה בגלריה
גוסטבו מרמנטיני
גוסטבו מרמנטיני
גוסטבו מרמנטיני
(מרטין גוטדאמק)
בינתיים, המתח בין אוהדי הקבוצה ללוי נמשך, כשהבוקר גילו אנשי המועדון כי רוססו כתובות גרפיטי נגד המאמן על קירות מתחם הבית האדום. “רוני לך” ו-”כדורגל זה משחק שמח”, היו בין הכתובות שרוססו.