2 צפייה בגלריה
עוזר המאמן עד היום. בוחארדה
עוזר המאמן עד היום. בוחארדה
עוזר המאמן עד היום. בוחארדה
(הטוויטר של אייאקס)
פרשת מארק אוברמארס לא יורדת מהכותרות ולשם שינוי לא בגללו, זאת אחרי שדווח בהולנד כי גם ווינסטון בוחארדה שלח הודעות מטרידות. לפי הפרסום של עיתון 'NRC', באוקטובר 2020 הגיעה לאייאקס תלונה אנונימית נגד אחד מעובדי המועדון, שלבסוף נודע כשחקן העבר של הקבוצה וגם מי שמשמש כעוזר המאמן - עד היום.
בתלונה שהייתה ידועה להתאחדות ההולנדית, דובר על "התנהגות חריגה" של בוחארדה בין אוגוסט 2019 לספטמבר 2020. אחרי דין ודברים בין עורך הדין של המתלוננת לאייאקס, נערכה חקירה חיצונית (בהזמנת המועדון) שבה נבדקו מאות הודעות ווטסאפ ותמונות בגלל "הטרדה בעלת אופי מיני" מצד בוחארדה, כך לפי הדיווח.
כזכור, אוברמארס סיים את דרכו באייאקס אחרי שהתגלה כי שלח הודעות מטרידות ותמונות של איבר מינו לעובדות המועדון במשך תקופה. במקרה של בוחארדה, המתלוננת לא עבדה באייאקס, אבל היא עיתונאית והקשר ביניהם נוצר מתוקף תפקידה. הבדל משמעותי אף יותר בין המקרים הוא שבניגוד לאוברמארס, בוחארדה לא סיים את דרכו - וכאמור, הוא ממשיך למלא אותו אפילו היום למרות שהתלונות הגיעו לאייאקס עוד ב-2020. מה הסיבה? במועדון טענו שאותה תלונה נגד בוחארדה היא "עניין אישי".
2 צפייה בגלריה
מארק אוברמארס
מארק אוברמארס
מארק אוברמארס
(אינסטגרם)
באייאקס אמרו: "זה נכון שהגיעה תלונה אנונימית בתחילת אוקטובר 2020 על הודעות מטרידות נגד עובד במועדון. נקטנו פעולה באופן מיידי והתלונה נחקרה על ידי שני גופים חיצוניים, שלפיהם הקשר בין הצדדים היה 'עניין אישי'". אגב, בוחארדה עצמו סירב להגיב לדיווח של 'NRC'.