1 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ת"א בסמי עופר
אוהדי הפועל ת"א בסמי עופר
אוהדי הפועל ת"א בסמי עופר
(צילום מסך)
הריקושטים לאירועים האלימים שהתרחשו אמש (שני) בסמי עופר ממשיכים להגיע ואחרי עשרות תיעודים ששחררו אוהדי הפועל תל אביב ברשתות החברתיות, המשטרה החליטה לענות עם סרטון משלה, בו נראים שניים מאוהדי האדומים משליכים חפצים לעבר כוחות היס”מ שנכנסו ליציע. אחד האוהדים נראה משליך מזנק כיבוי אש בעוד אחר זרק בקבוק לעבר כוח השיטור.
פקד חיים נבו, קמב"צ תחנת חיפה, סיפר: “כחלק מהפעולות ההיערכות של תחנת חיפה להכלת המשחק עצמו, זאת בהסתמך על בסיס האירועים שקדמו למשחק, אירועי דרבי תל אביב והאירוע בראשון לציון, משטרת חיפה נערכה בכוחות מתוגברים, 320 שוטרים בסך הכל ובשלושה שלבי היערכות, כשהראשון היה לאתר וללוות את אוהדי הפועל תל אביב. זאת, על סמך ההבנה שעלולים להיווצר אירועים במהלך המשחק”.
פקד נבו המשיך: “כאשר פגשנו את קבוצת האוהדים בצומת עתלית, הבחנו בתוך האוטובוס בכלי תקיפה רבים, ביניהם מוטות ברזל, לומים, אלות ועוד אמצעים שהאוהדים עשויים לזרוק. יחד עם זאת ליווינו את האוהדים ליציע הדרומי בשיירת ניידות עד תחילת המשחק. קהל האוהדים כולו של הפועל תל אביב יצר פרובוקציה, קללות ויריקות. נתנו להם לפרוק את זעמם ופעלנו בהכלה. בשלב האחרון של המשחק החלה השלכת כיסאות, כעשרים, כאשר משטרת ישראל נאלצה להגיב, נאלצנו לפנות את האוהדים ולהתמודד עם הפרת הסדר. שני אוהדים נעצרו בחשד לזריקת חפצים כלפי כוחות המשטרה והאזרחים, שניהם נלקחו להמשך חקירות והורחקו לשלושים יום כחלק מהליכי השימוע”.