1 צפייה בגלריה
המהומות ביציע של הפועל ת"א
המהומות ביציע של הפועל ת"א
המהומות ביציע של הפועל ת"א
(רדאד ג'בארה)
"לא הלכתי מכות בחיים שלי וזה היה כמו שדה קרב, כאילו שיחררו עלינו רוטוויילר", כך אמר תומר ענבר, עד ראייה לאלימות הקשה שהפכה לחלק מהמשחק אתמול (שני) בין מכבי חיפה להפועל ת"א באצטדיון סמי עופר. "אין רסן", הוא מוסיף, "זה היה טירוף מוחלט וחוסר פרופורציות".
עוד אמר ענבר על האירועים: "כבר היינו מחוץ לאצטדיון, זה התחיל לפני כשאוהד היה אזוק, שני שוטרים מלווים אותו ואחד מהם נותן לו אגרופים לצלעות. אני הייתי עם עוד חברים בחוץ ואז ראינו שהשוטרים נצמדו לאוהד הפועל מבוגר, ואז ביקשנו לעזוב אותו וחבר קיבל אגרוף לפנים. כל זה כשאנחנו מחוץ לאצטדיון ולא מהווים גורם מפריע.
"השוטרים דחפו אוהדים מהמדרגות, רצינו ללכת הביתה אבל לא היינו יכולים. באנו לראות כדורגל ואתה רואה מישהו מדמם מהאף, סוסים רודפים אחרי אוהד שרק קילל".
אוהד נוסף, רועי בלו בן ה-17, סיפק אף הוא את גרסתו לאירועים ואמר, בין היתר: "שבעה שוטרים עשו תחרות מי בועט בי יותר חזק". הוא הוסיף על כך: "הפוסט שכתבתי הוא בדיוק מה שקרה. ראיתי שחור בעיניים. באתי עם חברים שלי ובגלל האירוע שנקלעתי אליו, הם לא ידעו בכלל מה קורה איתי. רק אחרי ששוחררתי מחקירה הם ראו אותי והבינו שקיבלתי מכות משוטרים. היה לי לילה קשה וגם בוקר קשה".