2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
(רויטרס)
בחודש מרץ אמנם לא מתרחשות העברות בכדורגל העולמי, אבל בתקשורת האירופית מסמנים אותו כחשוב במיוחד בכל הנוגע לעתידם של קיליאן אמבפה וארלינג הולאנד, שניים מהשחקנים הטובים בעולם. שני החלוצים אמורים לקבל החלטה היכן ישחקו בקיץ, כשכוכב פאריס סן ז’רמן אמור לעשות זאת עד 15 במרץ לפי התקשורת בספרד.
הקבוצה מעיר האורות ביקשה מהחלוץ לקבל תשובה עד התאריך המדובר, על מנת שאם יבחר לא להמשיך ולעבור לריאל מדריד, יהיה לה מספיק זמן לחפש לו מחליף. הגומלין בין פ.ס.ז’ לבלאנקוס ייערך ב-9 במרץ, וכמה ימים לאחר מכן במועדון הפאר הצרפתי כבר צפויים לדעת האם אמבפה ימשיך או לא.
אמבפה מבוקש מאוד בשורות ריאל מדריד, וישנן שמועות שקיים הסכם בעל פה בין הצדדים, והוא ישחק בעונה הבאה בבירת ספרד. פ.ס.ז’ הגישה לו הצעה כספית גבוהה, אך היא מבינה שזה עלול לא להספיק וכבר מתכוננת לעזיבתו. המעבר לבירת ספרד יהפוך לרשמי רק בתום העונה, אבל כאמור במרץ פאריס כבר תדע על כך ממקור ראשון.
מי שהוזכר כמועמד להחליף את החלוץ בפאריס הוא ארלינג הולאנד, חולצה של דורטמונד. על פי דיווחים, לפחות כרגע הנורבגי לא מעוניין לשחק בליגה הצרפתית ועשוי אף הוא לעשות מעבר למוליכת הליגה הספרדית. בפ.ס.ז’ לוחצים על אמבפה לקבל את החלטה כדי שיהיה להם מספיק זמן לנהל משא ומתן עם הולאנד.
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה כובש מול ריאל מדריד
קיליאן אמבפה כובש מול ריאל מדריד
קיליאן אמבפה כובש מול ריאל מדריד
(רויטרס)