2 צפייה בגלריה
פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה
(רויטרס)
חלון ההעברות החורפי נגמר לא מזמן, אבל כבר כעת ישנם קבוצות שמחפשות חיזוק לקראת העונה הבאה, כשאחת מהן היא ברצלונה. על פי פרסומים בתקשורת הקטלונית היום (שלישי), המועדון עוקב מקרוב אחרי פאולו דיבאלה, שיהפוך לשחקן חופשי בקיץ ולא צפוי להאריך את חוזהו ביובנטוס.
הארגנטינאי מעוניין לעזוב את איטליה ומעוניין לשחק בליגה הספרדית, וזאת על אף שקיבל מספר הצעות מהפרמייר ליג. הכדורגלן מוכן לחתום בבארסה, אבל זו לא הפעם הראשונה שהקבוצה ודיבאלה יוצרים קשר ובפעם הקודמת זה לא צלח. לפני כשלוש שנים, שמו של השחקן נקשר למעבר אפשרי, אבל מיקומו על המגרש לא ממש התאים לליאו מסי והמועדון לא המשיך לעסקה רצינית. הגברת הזקנה הציעה לו להמשיך בשירותיה, אבל הארגנטינאי רוצה להמשיך לתחנה הבאה ולהתפתח כשחקן ביעד אחר.
בנוסף לברצלונה, גם טוטנהאם עוקבת מקרוב אחר דיבאלה ואף דיברה עמו, כשהמנהל הספורטיבי שלה, פאביו פאראטיצ'י, מכיר אותו מקרוב מהתקופה המשותפת ביובנטוס. כמו כן, אינטר נמצאת בתמונה בכל מה שקשור להחתמת הארגנטינאי.
2 צפייה בגלריה
פאולו דיבאלה. השיחות נתקעו
פאולו דיבאלה. השיחות נתקעו
פאולו דיבאלה. השיחות נתקעו
(רויטרס)
על אף חלון ההעברות המוצלח, שכלל מספר החתמות מרשימות, בברצלונה ממשיכים לחפש חיזוקים ומאמינים שהארגנטינאי יכול להוסיף עוד נפח להתקפה, אבל הקבוצה צפויה להתרכז קודם כל במציאת חיזוק הגנתי. בכל מקרה, יהיה מעניין לראות איפה שחקן יובנטוס ישחק בעונה הבאה.