2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
אם לא די בצרות שכריסטיאנו רונאלדו חווה לאחרונה על כר הדשא, נראה כעת כי גם עסקיו של הפורטוגלי מחוץ למגרש פחות משגשגים מבעבר. לפי ’אס’, CR7 חווה תקופה לא פשוטה ממש בשוק הנדל”ן והנכסים הנמצאים ברשותו.
ראשית, כמה עבודות לא חוקיות שבוצעו בפנטהאוז החדש של הכוכב בליסבון הביאו אותו להתעסק בשורה של מחלוקות עם הרשות המקומית וכל זאת כאשר הוא נמצא בתקופה לא פשוטה בכלל מבחינה מקצועית עם מנצ’סטר יונייטד.
בנוסף, בספטמבר 2021 נאלץ כריסטיאנו לעבור מאחוזתו במנצ’סטר עקב בעיות ביטחון שהציבו את הרכוש היקר שברשותו בסכנה. הימצאותו של הבית על כביש מרכזי גרמה לחברת האבטחה של הפורטוגלי לייעץ לו לעזוב, כאשר גם הרעש וצפירות מהתנועה שליד הבית קטעו את מנוחתו של השחקן. אם לא די בכך, בסוף אוקטובר האחרון רונאלדו קיבלו הודעה להרוס מגרש טניס שברשותו.
זה לא הסוף. לא רק שלרונאלדו היו בעיות בירוקרטיות עם נכסיו, לפי ה’ניו יורק פוסט’ מתברר כי גם ערך השוק של נכס אחד ירד באופן משמעותי. ב-2015 רכש CR7 דירה בשווי של 16 מיליון אירו במגדל טראמפ, אך נאלץ למכור אותה בכ-6.3 מיליון אירו בלבד עקב ירידת הערך של מגדלו היוקרתי של נשיא ארה”ב לשעבר. משמע – רונאלדו הפסיד כ-10 מיליון אירו מהמכירה. בכל מקרה, עבור השחקן שנחשב לאחד הספורטאים העשירים בעולם זה ככל הנראה עדיין לא ממש מזיז, אך הוא לבטח יקווה לחזור לעצמו הן על המגרש והן בעולם העסקי.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)