1 צפייה בגלריה
ג'יימס נאנלי וג'יילן ריינולדס
ג'יימס נאנלי וג'יילן ריינולדס
ג'יימס נאנלי וג'יילן ריינולדס
(איציק בלניצקי)
אם לא די בהפסד בחצי גמר גביע המדינה ליריבה העירונית, אוהדי מכבי תל אביב ראו בשבוע שעבר תיעודים לפיהם ג’יילן ריינולדס, דריק וויליאמס וג’יימס נאנלי יצאו לבלות לאחר מכן. זה לקח זמן, אבל היום (שלישי) הגיעה ההודעה של האלופה בנושא, כשחקרה את העניין והגיעה למסקנות – השחקנים היו במסעדה ולא יצאו לבילוי לילי, הם צולמו ללא ידיעתם, לא היה להם חלק בכיתוב שעלה עם התיעוד ובשניות שצולמו הם היו בדרך החוצה מהמסעדה. בכל אופן השלושה גם התנצלו: “בפועל הסרטון נראה רע וגרם לפגיעה קשה בתחושותיהם ורגשותיהם של האוהדים והנהלת המועדון”.
הודעת האלופה: “מועדון הכדורסל מכבי תל אביב ערך בדיקה מדוקדקת בנוגע לתיעוד שלושה משחקני הקבוצה - ג'יילן ריינולדס, ג'יימס נאנלי ודריק וויליאמס - שפורסם לאחר משחק חצי גמר גביע המדינה. הממצאים התקבלו לאחר שיחות עם השחקנים, עובדי המסעדה, אנשים שנכחו במקום, ושיחה עם האדם שצילם ופירסם את הסרטון. להלן הממצאים:
שלושת השחקנים עזבו את ההיכל מיד לאחר המשחק וסעדו במסעדה איטלקית, בה הם נוהגים לאכול מאחר שהיא נמצאת בצמוד למקום מגוריהם. בזמן שהמקום היה כבר ריק, הם עשו את דרכם החוצה מהמסעדה, כאשר אז המלצרים הגביהו את עוצמת המוסיקה במקום ואלה השניות הבודדות שמופיעות בסרטון ובהן רואים את השחקנים, כאמור בדרכם החוצה. אחד העובדים שצילם את הקטע, תייג את השחקנים באינסטגרם והעלה את הווידאו לרשת. הטקסט שנכתב בסטורי של העובד היה על דעתו בלבד, כאשר הוא גם לא זיהה נכונה את השחקנים ותייג שחקן שלא נכח במקום. לסיכום: השחקנים לא יצאו לבילוי לילי, אלא ישבו לאכול אחרי המשחק במסעדה בצמוד למקום מגוריהם. הם לא העלו את הסרטון ולא העלו את הכיתוב ‘WE DON’T CARE’. הסרטון צולם ועלה לרשת שלא על דעתם וללא ידיעתם. על אף האמור, השלושה מבינים כי ישנה חשיבות גדולה מאוד לנושא הנראות וכי אוהדים רבים נפגעו עמוקות מהתמונות, גם אם הדברים בפועל היו אחרת”.
בנוסף, השלושה מסרו: "אנו מתנצלים ומצרים על איך שהדברים הוצגו. אנחנו מבינים שעל אף שבאותו הרגע הדברים היו לחלוטין אחרת מהפרשנות שניתנה להם, בפועל הסרטון נראה רע וגרם לפגיעה קשה בתחושותיהם ורגשותיהם של האוהדים והנהלת המועדון. יש לנו רק הערכה ואהבה גדולה לאוהדים ולמועדון ואנו כואבים כל הפסד, בייחוד אחד כמו שהיה ביום שני שעבר. אנחנו נקבל כל החלטה שהמועדון יראה כראויה בנסיבות המקרה ונמשיך להילחם על כל ניצחון למען האוהדים ולמען מכבי".