1 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
(שחר גרוס)
הנהלת בית״ר ירושלים השיבה לעתירה שהגישו השחקנים לבית הדין לעבודה לקראת הדיון שאמור להתקיים מחר (רביעי). הקבוצה מהבירה ביקשה מבית המשפט לדחות את עתירת השחקנים.
במסמך של 52 עמודים השיבה בית״ר לטענות ארגון השחקנים המייצג את שחקני הקבוצה בדבר הקיצוץ החד צדדי ממשכורות חודש ינואר. בתגובה לבית המשפט נכתב: ״מדובר בתיק מורכב ולא בהלנת שכר, אלא בתיק העוסק בשאלת היכולת של מועדון הכדורגל בית״ר ירושלים להמשיך ולהתקיים״.
עוד נכתב: ״אנו מבקשים מבית המשפט לדחות את בקשת ארגון השחקנים ולהורות לשחקנים לחתום על הסכם קיבוצי מיוחד ללא התוספת של סעיף 8 ב׳ 4״. מהו סעיף 8 ב׳ 4? זה אותו סעיף עליו מתעקשים השחקנים שהקיצוץ של 25% ממשכורתם יוחזר בסיום העונה גם אם משה חוגג ימשיך להיות הבעלים ולא רק במקרה שהמועדון יירכש על ידי בעלים חדש.
בתגובה לבית המשפט מספרים בבית״ר כי המועדון גייס כסף וצפוי להמשיך ולגייס כסף עד לסכום כולל של כשבעה מיליון ש״ח (3.5 מיליון כבר גויסו). בנוסף, הועבר לבית המשפט תקנון בקרת תקציבים, נספח דרישה של ירדן שועה לקבלת החזר מיידי של הכסף שקוזז ממשכורתו ועותק מההסכם עליו מצפים בבית״ר ירושלים שהשחקנים יחתמו, מלבד כאמור סעיף 8 ב׳ 4 המדובר.