1 צפייה בגלריה
רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו
(רויטרס)
אחרי חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות שכללו גם זכייה בגביע העולם למועדונים, צ’לסי רוצה להשיג מקדמה לגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות. הבלוז יארחו הערב (שלישי, 22:00) את ליל למשחק הראשון מבין שניים וזאת אחרי שסיימו את שלב הבתים במקום השני.
הרכב צ’לסי: אדוארד מנדי, סזאר אספיליקווטה, אנטוניו רודיגר, טיאגו סילבה, אנדראס כריסטנסן, מרקוס אלונסו, נגולו קאנטה, מתאו קובאצ’יץ’, חכים זייש, קאי האברץ וכריסטיאן פוליסיק.
כזכור, ערב המחזור האחרון חניכיו של תומאס טוכל היו מדורגים ראשונים, כשהם מקדימים את יובנטוס השנייה, אך ספגו שער בדקה ה-94 מזניט סנט פטרסבורג שקבע 3:3 דרמטי ומנע מהם לארח את הגומלין בשמינית הגמר.
ליל לא מזכירה כלל את הקבוצה מהעונה שעברה, ולא את זו שניצחה את פ.ס.ז’ בסופר קאפ באצטדיון בלומפילד בקיץ האחרון. היא מדורגת רק במקום ה-11 בליגה ורחוקה לא פחות מ-23 נקודות מהפסגה. לעומת זאת באירופה היא נראית אחרת לגמרי. אלופת צרפת סיימה בראשות בית 7, כשהיא מקדימה את זלצבורג, סביליה, וכן את וולפסבורג עליה גברה 1:3 בחוץ במחזור הסיום.
צ’לסי וליל נפגשו בשלב הבתים של הצ’מפיונס בעונת 2019/2020, כששני המפגשים נגמרו ב-1:2 לטובת האנגלים. צ’לסי סיימה אז שנייה בבית, ואילו הצרפתים במקום האחרון עם נקודה בלבד. איך זה ייגמר הפעם?