3 צפייה בגלריה
דושאן ולאחוביץ' בטירוף
דושאן ולאחוביץ' בטירוף
דושאן ולאחוביץ' בטירוף
(רויטרס)
יובנטוס לא יכולה הייתה להיות מרוצה מהתוצאה אמש (שלישי) מול ויאריאל. הביאנקונרי עלו ליתרון כבר אחרי 32 שניות מרגלי דושאן ולאחוביץ’, אך הורידו רגז מהגז ונראו רע בהמשך. בסופו של דבר הקבוצות נפרדו ב-1:1 בספרד, מה שמשאיר את הגומלין בטורינו פתוח ומסקרן במאבק על הכרטיס לרבע גמר ליגת האלופות. בנוגע לחלוץ הסרבי, הוא רשם מספרים נאים וגם דיבר בסיום.
“זה היה ענק ומרגש לכבוש בבכורה שלי, זה היה מאוד אמוציונלי”, סיפר ולאחוביץ’. “יחד עם זאת, אני לא יכול להיות מרוצה ושמח כי לא ניצחנו במשחק. אנחנו חייבים להמשיך לעבוד קשה, שיחקנו טוב ויכולנו לנצח. יש חרטות מסוימות אבל אנחנו חייבים רק להתמקד במשחק הבא. ניסינו לשחק טוב בחצי השני אבל היריבה לא אפשרה לנו חופש פעולה, באופן אישי אני כבר שכחתי מהמשחק הזה ומרוכז בהמשך”.
מאמן יובנטוס, מסימיליאנו אלגרי, אמר בסיום: “עשינו טעות מרה בשער השוויון שלהם. ידענו לגמרי שהם מנסים את המהלך הזה, אך עדיין אפשרנו להם לעשות אותו. למרות זאת, הקבוצה שיחקה טוב באופן כללי. עשינו מספר טעויות בהתקפה, נכנסנו לנבדל כשהיו לנו הזדמנויות טובות בהתקפות מתפרצות. באופן כללי, אני די מרוצה מההופעה. ספגנו שער דווקא בדקות יותר טובות שלנו, הענקנו לוויאריאל מתנה”.
3 צפייה בגלריה
מסימיליאנו אלגרי
מסימיליאנו אלגרי
מסימיליאנו אלגרי
(רויטרס)
על ולאחוביץ’ אמר מאמן הביאנקונרי: “הוא היה טוב מאוד, לעמוד בפני שחקן הגנה כמו ראול אלביול זה לעולם לא קל. לוויאריאל יש ניסיון וטכניקה מעולה. ברור שרציתי לנצח 0:3 אבל זה לא פשוט כאן, תסמכו עליי. היינו מעט עדינים במשחק הלחץ שלנו במחצית השנייה ו-ויאריאל גרמה לנו לשלם על כך”.
אלברו מוראטה אמר: “אני מצטער שלא ניצחנו כי היינו צריכים לעשות את זה והגענו להזדמנויות שלנו. ויאריאל היא זוכת הליגה האירופית וקבוצה נהדרת. הכול עדיין פתוח, היינו קצת עייפים בדקות האחרונות אבל זה נורמלי”. חברו, דנילו, אמר: “בהחלט עשינו טעות גדולה בשער שלהם ועמדנו לא טוב בהגנה. זה עשה את כל ההבדל. אנחנו חייבים לשים לב לדברים האלו הרבה יותר. היו לנו חוסרים בהגנה וניסינו לשנות דברים”.
3 צפייה בגלריה
אלברו מוראטה מול חואן פוית'
אלברו מוראטה מול חואן פוית'
אלברו מוראטה מול חואן פוית'
(רויטרס)
מנגד, מאמן ויאריאל, אונאי אמרי, סיפר: “לא פחדנו והראנו את הבגרות שלנו. אנחנו צריכים לנסוע לטורינו ולנצח. ולאחוביץ’? הוא שחקן שעושה את ההבדל. קשה לשמור אותו מאה אחוז מהזמן, אבל עשינו עבודה מבריקה בשמירה עליו ועל מוראטה”.
דני פארחו שכבש את שער השוויון של ויאריאל אמר: “זה היה משחק קשה מאד. כשהם כבשו בדקה הראשונה תוכנית המשחק מעט נקרעה. למרות זאת, שיחקנו את המשחק שלנו. אני חושב שהיינו דומיננטיים במחצית הראשונה ובאופן כללי, הגיע לנו לנצח. כשאתה משחק מול סוג השחקנים הזה, אתה לא יכול לתת להם חצי מצב. ולאחוביץ’ כבש שער נהדר וברמה הזאת זה מה שקורה”.
בתקשורת האיטלקית התייחסו להופעה של יובנטוס: “פתחה נהדר בזכות שער של ‘הרוצח הסרבי’, אבל נעלמה לגמרי וספגה שער בהסחת דעת הגנתית. זה קורה לא פעם העונה, ואלגרי חייב לתקן את זה בגומלין”. כמו כן, יובנטוס קיבלה חדשות לא טובות מכיוונו של ווסטון מקני שנפצע. הקשר עבר צילום, אך לפי הדיווחים הוא סובל משני קרעים בכך הרגל ויחמיץ תקופה ארוכה.