2 צפייה בגלריה
יהיה כשיר? רונאלדו
יהיה כשיר? רונאלדו
יהיה כשיר? רונאלדו
(רויטרס)
אחד המפגשים המרתקים ביותר בשלב שמינית גמר ליגת האלופות יגיע הערב (רביעי, 22:00), כאשר אתלטיקו מדריד תארח בוונדה מטרופוליטנו את מנצ’סטר יונייטד, למפגש בין שתיים מהמאכזבות הגדולות העונה בליגות שלהן. יהיה זה גם מפגש נוסף של כריסטיאנו רונאלדו מול היריבה אותה פגש לא פעם, ולמרות התקופה הפחות טובה, הוא ינסה לשחזר את חגיגות העבר.
אתלטיקו היא היריבה המועדפת על רונאלדו וזו שהוא סיפק מולה הכי הרבה מספרים בקריירה. 25 כיבושים ועוד תשעה בישולים יש במאזנו של הפורטוגלי ב-35 משחקים מול הקולצ’ונרוס, כולל אותו שלושער זכור במדי יובנטוס שהעיף את אתלטיקו וביצע מהפך בדרך לרבע הגמר ב-2019. רונאלדו רשם 17 ניצחונות מול הקבוצה של דייגו סימאונה, סיים תשעה משחקים בתיקו והפסיד תשע פעמים.
לצידו של הכוכב הפורטוגלי בהתקפה יפתחו מרקוס רשפורד וג’יידון סאנצ’ו, כאשר ברונו פרננדש, פול פוגבה ופרד פותחים בקישור. מנגד, דייגו סימאונה החליט לתת את האשראי לז’ואאו פליקס, בעוד אנטואן גריזמן ולואיס סוארס ימתינו על הספסל של הקולצ’ונרוס.
2 צפייה בגלריה
שחקני מנצ'סטר יונייטד בחימום
שחקני מנצ'סטר יונייטד בחימום
שחקני מנצ'סטר יונייטד בחימום
(רויטרס)
הרכב מנצ’סטר יונייטד: דויד דה חאה, רפאל וראן, ויקטור לינדלוף, הארי מגווייר, לוק שו, פרד, פול פוגבה, ברונו פרננדש, ג’יידון סאנצ’ו, מרקוס רשפורד וכריסטיאנו רונאלדו.
הרכב אתלטיקו מדריד: יאן אובלק, שימה ורסאליקו, חוסה חימנס, סטפן סאביץ’, ריינילדו מנדאבה, רנאן לודי, ז’ופרה קונדוגביה, הקטור הררה, מרקוס יורנטה, אנחל קוראה וז’ואאו פליקס.