1 צפייה בגלריה
עסקים כרגיל. נדאל
עסקים כרגיל. נדאל
עסקים כרגיל. נדאל
(רויטרס)
2022 מאירה פנים לרפאל נדאל. שלושה שבועות אחרי שהפך לשיאן הגראנד סלאמים עם 21 כשזכה באליפות אוסטרליה, הספרדי המדורג רביעי בעולם השווה הלילה (בין שלישי לרביעי) שיא אישי: הוא ניצח 3:6 ו-2:6 את דניס קודלה (100) בטורניר אקפולקו במקסיקו ובכך עלה למאזן 0:11 מתחילת השנה.
לפני כן, רק פעם אחת במהלך הקריירה נדאל פתח שנה עם 11 ניצחונות רצופים - ב-2014, אז הוא נעצר עם הפסד לסטן ואוורינקה בגמר אליפות אוסטרליה. למרות שלא שיחק מאז סוף חודש ינואר, השור ממיורקה היה חד והיה צריך רק שעה ו-13 דקות כדי לסגור עניין בדרך לשלב הבא, שם הוא יפגוש את סטפן קוזלוב.
ביום שני עוד האמריקאי התאמן עם נדאל, אבל אז הספרדי הלך לתיק שלו כדי לקחת מחבט חדש וקוזלוב ניצל את זה כדי להציץ בפלאפון שלו. לתדהמתו, הוא ראה אינספור הודעות, כולל אחת בווטסאפ שבישרה לו שהוא ישתתף בטורניר במקום מקסים קרסי. מאז קוזלוב הספיק לנצח את גריגור דימיטרוב כשהוא סובל מכאבים עזים וכעת יפגוש את נדאל.
"התחלתי טוב וזה תמיד טוב לביטחון", אמר נדאל אחרי שניצח את קודלה, "יש כמה דברים שאני יכול לשפר, אבל באופן כללי אין לי תלונות". קוזלוב עצמו אמר על המפגש עם נדאל: "זה יהיה מדהים וכבוד גדול עבורי. אני אהנה מזה".