1 צפייה בגלריה
דייגו מראדונה ואוהדי נאפולי בסן פאולו
דייגו מראדונה ואוהדי נאפולי בסן פאולו
דייגו מראדונה ואוהדי נאפולי בסן פאולו
(רויטרס)
דייגו מאראדונה הוא ללא צל של ספק גדול שחקני נאפולי בכל הזמנים. מה שרבים לא יודעים הוא שגם לבנו, דייגו סינגרה, יש קשר הדוק עם העיר כשהוא למעשה עובד כמאמן של נאפולי יונייטד ומנחה את תוכנית הרדיו בעיר שעסקה בעבר בכדורגל וכעת במוסיקה נאפוליטנית. יחד עם זאת, נראה שבנו של האגדה לא ממש מרוצה מיחס המועדון האיטלקי כלפי ונקלע איתם לסכסוך, כאשר בראיון ל’אס’ היום (חמישי) הוא סיפר על כך שלא הגיע לטקס החשיפה של הפסל שנוצר לכבוד אביו וניצב באזור חדרי ההלבשה באצטדיון דייגו ארמנדו מראדונה, דבר שהוביל לחוסר כבוד של נאפולי כלפיו.
בנאפולי יש שני פסלים של מראדונה. זה שניצב בתוך האצטדיון ואחד שהבנייה שלו קרובה מאוד לסיום ויימצא מחוץ לאצטדיון. סינגרה שיתף כי לא היה מעוניין להגיע לטקס החשיפה של הפסל הניצב בחדרי ההלבשה, כשלטענתו מדובר בחוסר כבוד עבור אביו שמציבים פסל שמעטים יכולים לראות: “הם לא ביקשו רשות מהילדים של דייגו לבנות אותו. אין לי בעיה איתם, פשוט לא הלכתי לטקס ההוכרה הזה כי לא הייתה בו הוכרה. אם הם נעלבו מכך, מה אני יכול להגיד? אלו דברים שלהם”.
עוד הוסיף סינגרה: “אורליו דה לאורנטיס (נשיא נאפולי) בטח כעס כשלא הלכתי למחווה בגלל הפסל, אבל בשבילי זו לא הייתה מחווה. הלכתי אל הפסל של האיש הזקן שלי, זה שיצר קהילה ונועד עבור העם. לא פסל שנמצא בחדר ההלבשה ושאף אחד לא רואה. זה כואב לי, כי אני אוהד נאפולי”. נראה שהמועדון לא נותר חייב ולא הזמין את סינגרה למשחק הקבוצה מחר בפלייאוף הליגה האירופית מול ברצלונה, קבוצה נוספת במדיה אביו כיכב.