2 צפייה בגלריה
עו"ד דפנה לנג
עו"ד דפנה לנג
עו"ד דפנה לנג
(פרטי )
אישה נוספת בדרך לתפקיד בכיר בספורט הישראלי. עו”ד דפנה לנג צפויה להתמנות ליו”ר איגוד האופניים במקומו של אייל קישון, כך נודע ל-ONE. הבחירות להנהלת האיגוד יתקיימו ב-24 במרץ – להן הוגשה רשימה אחת, כאשר היא העומדת בראשה.
דפנה לנג היא עורכת דין כבר 23 שנה, בעלת משרד פרטי ומתמחה בתחום הנדל”ן. לצד זאת, במשך כ-15 שנה לנג פעילה בקידום ספורט בישראל, הרי שהייתה מבין יזמיות פרויקט אתנה בתקופת השרה לימור לבנת, שימשה כחברה במועצה הלאומית לספורט ואף הייתה היו”ר הזמנית שלה. התחביב שלה הוא רכיבת אופניים ובקרוב היא תעמוד בראש הענף.
עו”ד דפנה לנג אמרה ל-ONE: “אני מאמינה שהענף הזה עם הפוטנציאל הגדול ביותר לעשות פריצה דרך בשנים הקרובות מבין הענפים השונים בספורט הישראלי. שוחחתי עם יעל ארד ועם סילבן אדמס, אני מודה להם על התמיכה שניתנה לי ועל האחריות שהוטלה עליי לקחת את התפקיד. אני מאמינה שהרבה אנשים מתוך הענף יאחדו כוחות ויבואו במטרה לקדם את הענף, שיורחב למגזרים רבים ולתחומים חדשים, מתוך מטרה לזכות במדליה אולימפית בעתיד. בעיניי, זה בהחלט אפשרי להגיע לזה באולימפיאדת לוס אנג’לס 2028”.
2 צפייה בגלריה
יעל ארד
יעל ארד
יעל ארד
(איציק בלניצקי)
עוד הוסיפה מי שצפויה לקבל על עצמה את תפקיד יו”ר האיגוד: “חלק מההחלטה שלי להצטרף לאיגוד פ זה כי אני חובבת מושבעת של אופניים. בנוסף, אני רואה שיש כאן נשים שמחוללות מהפכה ניהולית בספורט האולימפי, אותה מובילה יו”ר הוועד האולימפי יעל ארד, שנותנת לי רוח אדירה להצטרף לניהול הענף ובכלל למהפכה הזאת”.
בתוך כך, ל-ONE נודע כי מנכ”ל האיגוד גדי רדום יסיים את תפקידו. מי שיהיה אמון על ניהול ענייני האיגוד מעתה יהיה ירדן גזית, שעשה התקדמות מרשימה והפך לדמות בולטת בענף בשנים האחרונות.